Jan & Simonne Geplaatst 5 juli 2008 Share Geplaatst 5 juli 2008 (bewerkt) We hebben een earthcache gedaan in Frankrijk en we moeten een paar antwoorden en foto's sturen naar de cachelegger. Ik klik dus op zijn/haar naam en klik dan op "send message". Daar kan ik wel mijn verhaal in dat veld zetten, maar hoe hang ik daar foto's aan? Graag in simpele woordjes, ik ben blond en digibeet, eerlijk gezegd... Alvast dank! Groetjes, Simonne 5 juli 2008 bewerkt door Jan & Simonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boswijk Posse Geplaatst 5 juli 2008 Share Geplaatst 5 juli 2008 We hebben een earthcache gedaan in Frankrijk en we moeten een paar antwoorden en foto's sturen naar de cachelegger.Ik klik dus op zijn/haar naam en klik dan op "send message". Daar kan ik wel mijn verhaal in dat veld zetten, maar hoe hang ik daar foto's aan? Graag in simpele woordjes, ik ben blond en digibeet, eerlijk gezegd... Alvast dank! Groetjes, Simonne Vaak is het de bedoeling dat de vragen per email worden beantwoord en de fotos bij je logje op internet komen. Let natuurlijk wel op dat het eventuele antwoord onleesbaar op de foto komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan & Simonne Geplaatst 7 juli 2008 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2008 Sorry voor het late antwoord, was even een paar dagen "off-line". Okee, de antwoorden kan ik sturen en als ze goed zijn krijg ik permissie om te loggen. Maar dan? Ik heb de foto's al uit mijn camera op de computer staan, maar hoe hang ik ze dan aan een log? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 7 juli 2008 Share Geplaatst 7 juli 2008 (bewerkt) Log de cache als gevonden zoals je altijd een cache logt. Na het klikken op "submit log entry" kun je rechtsboven kiezen voor "upload image". Als je daar op klikt, wijst het vanzelf (denk ik). Via bladeren kun je de foto op je pc zoeken. Je kunt de foto ook een titel geven. Succes. 7 juli 2008 bewerkt door Malyenki Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan & Simonne Geplaatst 7 juli 2008 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2008 Dank je wel, ga ik proberen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cirkel Geplaatst 7 juli 2008 Share Geplaatst 7 juli 2008 Simpel toch, net als treden tellen Cirkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoekbaars Geplaatst 7 juli 2008 Share Geplaatst 7 juli 2008 mijn ervaring is dat als je al een tekstlog hebt geuploaded en later toch nog een foto daaraan wil toevoegen, je de eigen log moet editten en dan kom je bij de mogelijkheid van het uploaden van een foto, je kunt bladeren op je eigen pc en bij de juiste foto een tekst aangeven, vervolgens uploaden. Maar als je dan bij de log zelf kijkt zie je de foto nog niet verschijnen. Dat komt pas als je via het editten van je eigen log het geheel opnieuw gaat submitten. Dan verschijnt dat het geheel is gedaan en de foto verschijnt dan als toevoeging bij alle logjes en in het byzonder die van jou. Althans dat is mijn ervaring Zoekbaars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan & Simonne Geplaatst 8 juli 2008 Auteur Share Geplaatst 8 juli 2008 (bewerkt) Simpel toch, net als treden tellenCirkel ? 8 juli 2008 bewerkt door Jan & Simonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 8 juli 2008 Share Geplaatst 8 juli 2008 En anders gewoon je "oude" log deleten en een nieuwe maken. Dat kan op welke datum dan ook. Is alles in een keer klaar en hoeft er niet ge-editeed worden. Verandert er niets aan je founds en logje staat op juiste plek en geen carambalig regeltje onderin met edited en niets ge-edited Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan & Simonne Geplaatst 8 juli 2008 Auteur Share Geplaatst 8 juli 2008 Nou, ik ben benieuwd. Heb gisteren de antwoorden op de vragen van Earthcache Cap Blanc Nez doorgemaild, dus als ik mag gaan loggen, gaan er gelijk 2 foto's bij. Weer iets geleerd (behalve tellen ,Cirkel) Groetjes, Simonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tejoos Geplaatst 21 september 2008 Share Geplaatst 21 september 2008 Is het ook mogelijk om een foto mee te sturen met een mail aan een user via geocaching.com? Tejoos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eSeR2008 Geplaatst 21 september 2008 Share Geplaatst 21 september 2008 Is het ook mogelijk om een foto mee te sturen met een mail aan een user via geocaching.com? Tejoos Hallo Tejoos, Gewoon de link van het plaatje meezenden in het e-mailtje? Voor de info van het plaatje rechtsklikken, kijken in de eigenschappen. Dan zie je daar de link "http://......" even kopieren en de ontvanger kan het plaatje bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tejoos Geplaatst 21 september 2008 Share Geplaatst 21 september 2008 Is het ook mogelijk om een foto mee te sturen met een mail aan een user via geocaching.com? Tejoos Hallo Tejoos, Gewoon de link van het plaatje meezenden in het e-mailtje? Voor de info van het plaatje rechtsklikken, kijken in de eigenschappen. Dan zie je daar de link "http://......" even kopieren en de ontvanger kan het plaatje bekijken. Hoe simpel kan het zijn... Bedankt, Tejoos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden