Spring naar bijdragen

Kan wp's niet op GPS zetten, HELP


De Burgjes

Aanbevolen berichten

Hallo, wie kan mij helpen.

 

Ben al enkele maanden in het bezit van "n Garmin 60CSx.

Heb al verschillende malen de wp via pc op mijn GPS gezet, zonder problemen.

Nu weigert die totaal, zo gauw als ik indruk "send tot GPS"

Komt er 'n vernster dat die alleen Garmin ondersteund!!

Die heb ik ook.

Dan komt er 'n venster dat internet explorer is afgezet omdat hij deze invoegtoepassing niet kan uitvoeren.

Heb het downloadprogramma van Garmin opnieuw gedownload, dat helpt ook niet.

Alles eraf gegooid en pc uit, opnieuw opgestart en weer gedownload, ook dat helpt niet.

Bij invoegtoepassingen gekeken staat niet geblokkeerd. Wie kan mij hier mee helpen , want ik kom hier niet mee verder.

 

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo, wie kan mij helpen.

 

Ben al enkele maanden in het bezit van "n Garmin 60CSx.

 

Alles eraf gegooid en pc uit, opnieuw opgestart en weer gedownload, ook dat helpt niet.

 

Heb je ook de USB verbinding verbroken en weer opnieuw gemaakt ivm. het herkennen van je GPSr door de PC, na het op nieuw opstarten van de PC?. dit ivm. het zgn. veilig verwijderen van USB hardware.

 

Succes Ton

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te lezen heb je geprobeerd de Wp's te laden via Internet explorer (gebruik makend van de knop 'Send to GPS' op het cachescherm).

Heb je ook problemen met het laden van WP's via andere programma's, zoals: easygps, mapsource en GSAK?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat heb ik zo gedaan en dat lukte ook altijd, nu ineens niet meer, in mapsource werk in nog maar net en weet ik niet hoe ik daar 'n wp kan overzetten naar mijn GPS..

Mijn usb heb ik ook al verwijderd en erop nieuw ingedaan maar dat helpt ook niet. Ik weet niet of ik mijn GPS zo te zien moet krijgen op mijn computer of kun je me uitleggen hoe ik mijn Wp vanuit Mapsource kan uploaden naar de GPS. Dan kan ik dat uitproberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik nu mee bezig om te downloaden, heeft dat er iets mee te maken dan.

Je draadje naar de fietscache doet het niet!!

 

Ja... Er is een relatie tussen de Mapsource versie en de USB-driver.

 

De link naar de fietscaches is de link naar de site van gpsgek. Ik zal hem eens contacteren hierover. :thumbup:

 

Edit: Zojuist een MSN-chat gehad met gpsgek. Er zijn problemen met de internet-provider. Onduidelijk is of de site weer in de lucht komt.

Zie ook dit draadje.

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar die heb ik eerst ook niet gehad en toen deed mijn GPS het gewoon, hoe kan dat dan.

Of zit ik nu te denken heb ik die mapsource er nog niet zo lang op staan, dat die nu stoort met mijn GPS maar deze versie stond op de cd die erbij geleverd was.

Er staat nu de nieuwste versie op. Zal nu weer 'ns uitproberen met mijn GPS of het nu wel werkt.

 

Ondanks nieuwere versie van Mapsource blijft die internet explorer blokkeren als ik Send to GPs indruk.

dus dat is ook niet de oplossing..

Hij geeft aan dat er 'n systeemfout zit in het programma van Garmin maar die heb ik al verschillende keren gedownload dus dat haalt ook niets uit.

Heeft er iemand nog 'n optie..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...