Team Professor X Geplaatst 22 juni 2008 Geplaatst 22 juni 2008 Misschien heb ik het fout, maar volgens mij zag ik een bekende Delfse cacher zojuist op RTL4. Wel jammer dat het klussen niet zo snel gaat als het cachen , tenminste bij zijn dochter en schoonzoon thuis. Leuke dochter trouwens
Kiddooz Geplaatst 22 juni 2008 Geplaatst 22 juni 2008 Net zolang als de twee linker handen van Willi nog jeuken.....
Twin Peaks Geplaatst 22 juni 2008 Geplaatst 22 juni 2008 (bewerkt) Hallo Kijk ik net Rtl4 Help mijn man is klusser zie ik in eens Wilxlii Carotte in beeld. Zo handig als hij met puzzels en caches is zo ''onhandig'is zijn schoonzoon met klussen Dus kwam er een klus team even helpen Maar uiteindelijk heeft Bionda een hele mooie badkamer Groetjes Wolfje Jeetje, 2 jaar geleden opgenomen en nu al voor de derde of de vierde keer uitgezonden?. Is dat malaise bij de publieke omroepen of niet? Toegegeven, Wilxlii en zijn dochter en schoonzoon doen het natuurlijk heel goed op TV 22 juni 2008 bewerkt door Twin Peaks
Kiddooz Geplaatst 22 juni 2008 Geplaatst 22 juni 2008 Misschien heb ik het fout, maar volgens mij zag ik een bekende Delfse cacher zojuist op RTL4. Wel jammer dat het klussen niet zo snel gaat als het cachen , tenminste bij zijn dochter en schoonzoon thuis. Leuke dochter trouwens Zie ook hier Deze dochter was ooit ook een beroemd geocacher, nl. Lady Cachetta.
Boswijk Posse Geplaatst 22 juni 2008 Geplaatst 22 juni 2008 Is dat malaise bij de publieke omroepen of niet? En ik maar denken dat RTL een commerciele omroep is
Twin Peaks Geplaatst 22 juni 2008 Geplaatst 22 juni 2008 Is dat malaise bij de publieke omroepen of niet? En ik maar denken dat RTL een commerciele omroep is Oops...slip of the fingers. Dat bedoelde ik natuurlijk ook.
Crankyhenkie Geplaatst 23 juni 2008 Geplaatst 23 juni 2008 Misschien was het beter geweest hem op te geven voor "Help, mijn man heeft een hobby" http://www.medianed.com/2008/06/13/help-mi...eeft-een-hobby/
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden