Spring naar bijdragen

travelbug droppen


Attila de Hunt

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik ben helemaal nieuw in deze sport en ik vind het helemaal geweldig, maar... ik heb bij mijn eerste gevonden cache een travelbug meegenomen en die ook gelogd. Vandaag heb ik de bug weer in een andere cache verstopt. Hoe kan ik dat nu zichtbaar maken op de site? Zodat anderen weten dat er een bug in die bewuste cache zit? Heb me sufgezocht maar kan niet ontdekken hoe dat moet? Wie kan het me uitleggen?

 

DANK! Mirjam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

hallo,

 

ik ben helemaal nieuw in deze sport en ik vind het helemaal geweldig, maar... ik heb bij mijn eerste gevonden cache een travelbug meegenomen en die ook gelogd. Vandaag heb ik de bug weer in een andere cache verstopt. Hoe kan ik dat nu zichtbaar maken op de site? Zodat anderen weten dat er een bug in die bewuste cache zit? Heb me sufgezocht maar kan niet ontdekken hoe dat moet? Wie kan het me uitleggen?

 

DANK! Mirjam

 

Ik zie al hoe het komt: de TB is bij het loggen door jullie als 'discovered' geplaatst. Deze melding geef als je de TB hebt gezien maar niet meegenomen. Dit moet gewijzigd worden in 'retrieved'.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo,

 

ik ben helemaal nieuw in deze sport en ik vind het helemaal geweldig, maar... ik heb bij mijn eerste gevonden cache een travelbug meegenomen en die ook gelogd. Vandaag heb ik de bug weer in een andere cache verstopt. Hoe kan ik dat nu zichtbaar maken op de site? Zodat anderen weten dat er een bug in die bewuste cache zit? Heb me sufgezocht maar kan niet ontdekken hoe dat moet? Wie kan het me uitleggen?

 

DANK! Mirjam

 

Ik zie al hoe het komt: de TB is bij het loggen door jullie als 'discovered' geplaatst. Deze melding geef als je de TB hebt gezien maar niet meegenomen. Dit moet gewijzigd worden in 'retrieved'.

Succes!

 

 

 

Op de gevonden cachesite daar heb je found it gedaan.

onder dat found it note zie je een lijst of misschien in jou geval 1 met geocoins en of TB's

High light die dan found it note met logtext verzenden.

 

Waarschijnlijk heb je al found it gebruikt.

dan in hetzelfde lijstje staat Write Note het zelfde als bij found it

 

Kom je er niet uit vraag maar weer :thumbdown:

bewerkt door Martin-1955
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het vreemde hiervan is.. De Tb is virtueel nog in handen van de eigenaar. Jullie hebben hem gevonden in 'Zypendaal'. Maar de eigenaar heeft hem daar nog niet in geplaatst en de eigenaar heeft ook die cache nog niet gelogd terwijl hij/zij daarna wel een ander cache gelogd heeft. Dus hoe komt die TB in 'Zypendaal'?

 

 

 

En als ik de logje lees die bij de andere TB's staan van deze eigenaar, denk ik dat hij/zij ook nog niet precies weet wat te doen met een TB.

Wat je kan doen?

 

De eigenaar mailen en vragen of hij hem op internet in de cache wil plaatsen waar jullie hem in gevonden hebben. Daarna kan je hem eruit halen en in de juiste cache droppen.

 

of de TB grabben uit handen van de eigenaar en dan in de cache plaatsen waar je hem hebt ingedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het vreemde hiervan is.. De Tb is virtueel nog in handen van de eigenaar. Jullie hebben hem gevonden in 'Zypendaal'. Maar de eigenaar heeft hem daar nog niet in geplaatst en de eigenaar heeft ook die cache nog niet gelogd terwijl hij/zij daarna wel een ander cache gelogd heeft. Dus hoe komt die TB in 'Zypendaal'?

 

 

 

En als ik de logje lees die bij de andere TB's staan van deze eigenaar, denk ik dat hij/zij ook nog niet precies weet wat te doen met een TB.

Wat je kan doen?

 

De eigenaar mailen en vragen of hij hem op internet in de cache wil plaatsen waar jullie hem in gevonden hebben. Daarna kan je hem eruit halen en in de juiste cache droppen.

 

of de TB grabben uit handen van de eigenaar en dan in de cache plaatsen waar je hem hebt ingedaan.

 

Dank je, ik hem hem nu inderdaad gegrabd en in Fort Westervoort gedropt! Kun iemand me trouwens het verschil tussen grab en retrieve uitleggen?

 

Dank je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun iemand me trouwens het verschil tussen grab en retrieve uitleggen?

Grabben is als hij niet in de cache ligt waar je hem vind, dan kun je hem toch loggen door hem zeg maar van iemand te pakken. Meestal wacht je hier even mee om de cacher evt de tijd te geven om toch te droppen.

Retrieven is als je hem fysiek ook uit de cache haalt.

bewerkt door ET4FR & CO
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...