Spring naar bijdragen

Vakantie: hoe meer dan 500 caches in de pocket query


ensingg

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik ga dit jaar op vakantie naar de USA. En dan wil ik graag goed voorbereid de nodige geocaches in mijn gps stoppen als poi's. Maar helaas, of ik nu langs de route zoek, of op de plaatsen waar ik overnacht, overal loop ik tegen de 500 limiet aan.

 

Wordt er gek van. Alleen tradionals. Route opknippen in veel stukjes, maar nog steeds...grrr

 

Is er niet een tool die dit probleem voor me oplost?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

via gsak ik had voor de voorjaars vakantie de gehele route naar frankrijk ruim 2000 caches in 1 data base.

Misschien heb je daar wat aan. Het is natuurlijk niet helemaal up to date maar als je het vlak van te voren doet.

 

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 (maximaal aantal PQ per week) maal 500 (GCs per PQ) = 17.500 Geocaches.

 

Maar hoe moet je die PQs samenstellen? Steeds met een ander middelpunt en dan maar testen dat je niet teveel overlap krijgt? Of de route steeds een stukje korter maken tot je net onder de 500 hits zit? (en daarna weer verder met de rest van de route...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt maar 1 PQ maken die meer dan 500 caches bevat en dat is je gevonden caches.. Dus als je alle caches in amerika even vondt dan kun je ze allemaal in 1 gpxje vangen ;-)

 

Heb je GSAK? dan kun je gewoon een aantal PQ's maken en die dan toevoegen aan een nieuwe database. Wat de crux in deze is, en misschien moet je dan even gaan snuffelen op het forum van geocaching.com

forums.groundspeak.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net de PQ's voor Denemarken gemaakt en ik had er "maar" 17 voor nodig :eek:

Ze hebben bv de laatste 2 weken ongeveer 150 nieuwe cache's online gekregen, ik vraag me dan ook af hoe er daar gerieviewed wordt.

 

Wil je er voor zorgen dat je alle cache's meeneemt zonder overlap dan moet je op datum gaan werken :bangin: Het is even puzzelen, maar dan heb je ze wel allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 (maximaal aantal PQ per week) maal 500 (GCs per PQ) = 17.500 Geocaches.

Daar past Duitsland nog niet eens in. :bangin:

 

Groundspeak moet gewoon Premium-premium-membership in gaan stellen.. dat je een gpx-je in je mailbox krijgt met alle caches in de wereld.

 

Volgens mij kost dat minder cpu tikken dan lopen querrien op de database... kost wel weer bandbreedte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...