ensingg Geplaatst 26 mei 2008 Share Geplaatst 26 mei 2008 Hoi, Ik ga dit jaar op vakantie naar de USA. En dan wil ik graag goed voorbereid de nodige geocaches in mijn gps stoppen als poi's. Maar helaas, of ik nu langs de route zoek, of op de plaatsen waar ik overnacht, overal loop ik tegen de 500 limiet aan. Wordt er gek van. Alleen tradionals. Route opknippen in veel stukjes, maar nog steeds...grrr Is er niet een tool die dit probleem voor me oplost? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wammus Geplaatst 26 mei 2008 Share Geplaatst 26 mei 2008 Is er niet een tool die dit probleem voor me oplost? Mobiel internet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
deBruineBeren Geplaatst 26 mei 2008 Share Geplaatst 26 mei 2008 35 (maximaal aantal PQ per week) maal 500 (GCs per PQ) = 17.500 Geocaches. Hoeveel wil je er gaan doen dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimbol Geplaatst 26 mei 2008 Share Geplaatst 26 mei 2008 via gsak ik had voor de voorjaars vakantie de gehele route naar frankrijk ruim 2000 caches in 1 data base. Misschien heb je daar wat aan. Het is natuurlijk niet helemaal up to date maar als je het vlak van te voren doet. succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wammus Geplaatst 26 mei 2008 Share Geplaatst 26 mei 2008 35 (maximaal aantal PQ per week) maal 500 (GCs per PQ) = 17.500 Geocaches. Maar hoe moet je die PQs samenstellen? Steeds met een ander middelpunt en dan maar testen dat je niet teveel overlap krijgt? Of de route steeds een stukje korter maken tot je net onder de 500 hits zit? (en daarna weer verder met de rest van de route...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ds-polleke Geplaatst 26 mei 2008 Share Geplaatst 26 mei 2008 Je kunt maar 1 PQ maken die meer dan 500 caches bevat en dat is je gevonden caches.. Dus als je alle caches in amerika even vondt dan kun je ze allemaal in 1 gpxje vangen ;-) Heb je GSAK? dan kun je gewoon een aantal PQ's maken en die dan toevoegen aan een nieuwe database. Wat de crux in deze is, en misschien moet je dan even gaan snuffelen op het forum van geocaching.com forums.groundspeak.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowi Geplaatst 26 mei 2008 Share Geplaatst 26 mei 2008 (bewerkt) 35 (maximaal aantal PQ per week) maal 500 (GCs per PQ) = 17.500 Geocaches.Daar past Duitsland nog niet eens in. 26 mei 2008 bewerkt door jowi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ET4FR & CO Geplaatst 26 mei 2008 Share Geplaatst 26 mei 2008 Ik heb net de PQ's voor Denemarken gemaakt en ik had er "maar" 17 voor nodig Ze hebben bv de laatste 2 weken ongeveer 150 nieuwe cache's online gekregen, ik vraag me dan ook af hoe er daar gerieviewed wordt. Wil je er voor zorgen dat je alle cache's meeneemt zonder overlap dan moet je op datum gaan werken Het is even puzzelen, maar dan heb je ze wel allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ds-polleke Geplaatst 26 mei 2008 Share Geplaatst 26 mei 2008 35 (maximaal aantal PQ per week) maal 500 (GCs per PQ) = 17.500 Geocaches.Daar past Duitsland nog niet eens in. Groundspeak moet gewoon Premium-premium-membership in gaan stellen.. dat je een gpx-je in je mailbox krijgt met alle caches in de wereld. Volgens mij kost dat minder cpu tikken dan lopen querrien op de database... kost wel weer bandbreedte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 26 mei 2008 Share Geplaatst 26 mei 2008 Ken je dit al? http://www.geocaching.com/my/userroutes.aspx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimbol Geplaatst 26 mei 2008 Share Geplaatst 26 mei 2008 maar via gsak kun je diverse pq bij elkaar voegen de overlappende pakt ie steeds niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden