Spring naar bijdragen

N/S ? ??.??? W/E ??? ??.???


jawowi

Aanbevolen berichten

Sinds 2 dagen krijg ik, ook al ben ik gewoon ingelogd, op elke cachepagina bovenaan niet de coordinaten, maar een groot aantal vraagtekens. Geen idee hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen.

Wie wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Alle cachepagina's zijn voor wat de coördinaten betreft nog steeds normaal. Ik kan niet anders dan dezelfde conclusie trekken als GeSi. Je bent waarschijnlijk (stiekem) toch niet ingelogd.

"Bezoekers" van cachepagina's zien altijd vraagtekens bij de coördinaten bovenaan de cachepagina.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook het eerste wat je vraagt als bijvoorbeeld een pc het niet doet he? Heb je de stekker er wel in gestopt? Ik was toch echt ingelogd en kreeg de vraagtekens. Door de vraag op het forum te zetten is mijn probleem wrs. al opgelost, het ziet er nu allemaal weer normaal uit.

Het draadje kan dus weer gesloten worden. Ik denk zelf dat het te maken had met de validatie van mijn account.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik loop op het datanetwerk van mijn baas altijd tegen een soortgelijk iets aan. Je logt keurig in maar op een volgende pagina blijk je toch weer niet ingelogd te zijn.

Vlgs ict heeft het te maken met het niet accepteren van cookies.

Met een omweggetje lukt het nu wel: Eerst inloggen, die pagina open houden en vervolgens een volgende pagina openen in een nieuw scherm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik loop op het datanetwerk van mijn baas altijd tegen een soortgelijk iets aan. Je logt keurig in maar op een volgende pagina blijk je toch weer niet ingelogd te zijn.

Vlgs ict heeft het te maken met het niet accepteren van cookies.

Met een omweggetje lukt het nu wel: Eerst inloggen, die pagina open houden en vervolgens een volgende pagina openen in een nieuw scherm.

 

Toch maar gewoon thuis internetten en niet bij de baas :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik loop op het datanetwerk van mijn baas altijd tegen een soortgelijk iets aan. Je logt keurig in maar op een volgende pagina blijk je toch weer niet ingelogd te zijn.

Vlgs ict heeft het te maken met het niet accepteren van cookies.

Met een omweggetje lukt het nu wel: Eerst inloggen, die pagina open houden en vervolgens een volgende pagina openen in een nieuw scherm.

 

Toch maar gewoon thuis internetten en niet bij de baas :P

Och, ik werk altijd s nachts 7op/7af. Weinig te werken en het is soms wel leuk om die nacht een cache voor te bereiden om die dag te gaan doen.

Noem het maar secundaire arbeidsvoorwaarden :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...