Miniatuur Geplaatst 17 april 2008 Geplaatst 17 april 2008 Wij zijn pas kort bezig met geocaching. Maar we weten nu wel dat een prikstok onontbeerlijk is. Vandaar dat wij er zelf een gemaakt hebben van pootjes van een oud statief. Maar ik de korte tijd zijn er al 3 prikstokken kapot gegaan. Kun je een prikstok kopen. Zo ja, waar? Het moet wel een telescoopstok zijn, zodat hij makkelijk mee te nemen is in de rugzak. Bij voorbaat dank voor een reactie.
blazez Geplaatst 17 april 2008 Geplaatst 17 april 2008 Joepieeeeee daar gaan we weer . Een van de regelmatig terugkerende welles/nietes draadjes Ik pak de chips en iets te drinken vast erbij. Kom op, ga ervoor.
FNA Night Owl Geplaatst 17 april 2008 Geplaatst 17 april 2008 Joepieeeeee daar gaan we weer . Een van de regelmatig terugkerende welles/nietes draadjes Ik pak de chips en iets te drinken vast erbij. Kom op, ga ervoor. Ik pak een palmpje erbij en schuif een pizza in de oven. Toevallig nu een ander draadje in de 6 laatste forumberichten. Het gaat over waar je die dingen kunt verkrijgen. Enne.... onontbeerlijk? Ik doe het nog steeds zonder (geocachen met prikstok dus)
Miniatuur Geplaatst 17 april 2008 Auteur Geplaatst 17 april 2008 Ik heb gereageerd in een ander draadje. Maar hierbij ook bedankt voor de reacties.
BY Angels Geplaatst 17 april 2008 Geplaatst 17 april 2008 Joepieeeeee daar gaan we weer . Een van de regelmatig terugkerende welles/nietes draadjes Ik pak de chips en iets te drinken vast erbij. Kom op, ga ervoor. Voordat we in welles/nietes situaties komen, wil ik toch even wijzen op Regel 03: Flamebait / No Flaming van de forum regels. En omdat er al een ander draadje over loopt waarin men kan reageren, wil ik hierbij dit draadje sluiten.
Aanbevolen berichten