Spring naar bijdragen

Nieuwe moderator voor forum geocaching.nl


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Richard: van harte jongen! Zo: en nadat je gisteren even op het voetbalveld hebt uitgerust, mag je nu echt aan de slag ;) ! Ik heb nog genoeg klusjes liggen :thumbup: ! (Waaronder nog de Roode Looper een emailtje te sturen :lol: ).

 

Welkom bij de HZNGMB!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, en ook van mij veel suczes gewenst in deze al voor een grootgedeelte opgeruimde en ingedutte wespennest.

 

Maar weer een modje uit het hoge noord en oosten van het land, begint het niet een beetje te nijgen naar een vrienden clubje die elkaar begrijpt zowel door de taal die daar gesproken word als door ons kent ons mentaliteit waarbij de kans bestaat dat er een teveel eenzijdige doelstellingen zonder een woord van tegenspraak word geschapen , ik geloof dat het in de grote mensen wereld zo iets van kartel vorming heet.

 

En ook nog de hoop uitsprekend dat hij sneller reageert op akkefietjes die hier soms nog een beetje ( te weinig??? ) voorkomt dan dat hij zich eigen eindelijk een aan ons simpele forumleden voorstelt

 

 

Barny via GPRS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Barny,

 

Jij zegt het en ik denk dat vele het bij denken alleen houden en het niet (durven te) zeggen?? ;)

 

Het was mij namelijk ook al eens opgevallen dat er veel gebeurd in het Hoge Noorden. :thumbup:

Niet uit te vlakken natuurlijk ook hele goede dingen. :lol:

 

Maar laten we af wachten totdat hij zich voorsteld. :)

 

Groetjes Kees

 

 

 

Zo, en ook van mij veel suczes gewenst in deze al voor een grootgedeelte opgeruimde en ingedutte wespennest.

 

Maar weer een modje uit het hoge noord en oosten van het land, begint het niet een beetje te nijgen naar een vrienden clubje die elkaar begrijpt zowel door de taal die daar gesproken word als door ons kent ons mentaliteit waarbij de kans bestaat dat er een teveel eenzijdige doelstellingen zonder een woord van tegenspraak word geschapen , ik geloof dat het in de grote mensen wereld zo iets van kartel vorming heet.

 

En ook nog de hoop uitsprekend dat hij sneller reageert op akkefietjes die hier soms nog een beetje ( te weinig??? ) voorkomt dan dat hij zich eigen eindelijk een aan ons simpele forumleden voorstelt

 

 

Barny via GPRS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, en ook van mij veel suczes gewenst in deze al voor een grootgedeelte opgeruimde en ingedutte wespennest.

 

Maar weer een modje uit het hoge noord en oosten van het land, begint het niet een beetje te nijgen naar een vrienden clubje die elkaar begrijpt zowel door de taal die daar gesproken word als door ons kent ons mentaliteit waarbij de kans bestaat dat er een teveel eenzijdige doelstellingen zonder een woord van tegenspraak word geschapen , ik geloof dat het in de grote mensen wereld zo iets van kartel vorming heet.

 

En ook nog de hoop uitsprekend dat hij sneller reageert op akkefietjes die hier soms nog een beetje ( te weinig??? ) voorkomt dan dat hij zich eigen eindelijk een aan ons simpele forumleden voorstelt

 

 

Barny via GPRS

 

Hehehe, ff stoken Barny? Ik ben het met je eens. De vertegenwoordiging uit het Noorden is groot in de club van modjes. Er zijn drie modjes nu en alledrie komen uit Groningen.

 

Maar als je naar het totale plaatje kijkt van teamleden van gc.nl dan valt het weer dik mee.

 

1 uit het Noord-Oosten, 3 uit het Westen, 2 uit het Zuiden en dus 3 uit het hoge Noorden.

 

Hallo Barny,

 

Jij zegt het en ik denk dat vele het bij denken alleen houden en het niet (durven te) zeggen??

Lariekoek natuurlijk. Waarom zou men het niet durven zeggen? Staat daar een straf op?

 

Het was mij namelijk ook al eens opgevallen dat er veel gebeurd in het Hoge Noorden.

Niet uit te vlakken natuurlijk ook hele goede dingen.

Ik ken eigenlijk bijna geen slechte dingen die in het Noorden gebeuren.

 

Maar laten we af wachten totdat hij zich voorsteld.

Dat verandert er niets aan :thumbup:

 

De vacature heeft meer dan een jaar op de site gestaan. We hebben 2 volwaardige aanmeldingen gehad en 2 'halve" ;) Ik heb geen sollicitatie gezien van Barny of Keske.

 

Indien men er problemen mee heeft, dan aub daarover "klagen" via email aan de verantwoordelijke Administrator. Alhoewel ik nu al kan zeggen dat deze klachten niet zullen worden behandeld. :lol:

 

Ik vroeg me gisteren al af wanneer de eerste opmerkingen zouden komen over "weer eentje uit het Noorden"..

 

Kruimel, ook via GPRS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

stoken ja tuurlijk een beetje, ( iemand moet het toch doen)

 

maar wel degelijk met een serieuze ondertoon.

 

Maar nu word door kruimel even mijn mond gesnoerd vanwege de aproef van een cache waar ik even een colatje kan scoren.

 

Mijn gerief spui ik later wel ( al dan niet gewenst)

 

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, en ook van mij veel suczes gewenst in deze al voor een grootgedeelte opgeruimde en ingedutte wespennest.

 

Maar weer een modje uit het hoge noord en oosten van het land, begint het niet een beetje te nijgen naar een vrienden clubje die elkaar begrijpt zowel door de taal die daar gesproken word als door ons kent ons mentaliteit waarbij de kans bestaat dat er een teveel eenzijdige doelstellingen zonder een woord van tegenspraak word geschapen , ik geloof dat het in de grote mensen wereld zo iets van kartel vorming heet.

 

En ook nog de hoop uitsprekend dat hij sneller reageert op akkefietjes die hier soms nog een beetje ( te weinig??? ) voorkomt dan dat hij zich eigen eindelijk een aan ons simpele forumleden voorstelt

 

 

Barny via GPRS

 

Hehehe, ff stoken Barny? Ik ben het met je eens. De vertegenwoordiging uit het Noorden is groot in de club van modjes. Er zijn drie modjes nu en alledrie komen uit Groningen.

 

Maar als je naar het totale plaatje kijkt van teamleden van gc.nl dan valt het weer dik mee.

 

1 uit het Noord-Oosten, 3 uit het Westen, 2 uit het Zuiden en dus 3 uit het hoge Noorden.

 

Ik verontruste mij allen over het eenzijdige clubje van modjes het vrienden clubje dat lijkt ik geen goede zaak voor het levendig houden van het forum in het bijzonder en niet te vergeten voor de motjes zelf, er zijn al ervaringen van grote meningsverschillen en vrindschappen de deuken oplopen (eeuwig zonde).

De rest van het gewaardeerde ploegje van . NL vind ik niet zo interessant met hun heb ik weinig te maken maar dat betekent niet dat hun inzet mij koud laat zeker niet, het tegenovergestelde juist.

 

Hallo Barny,

 

Jij zegt het en ik denk dat vele het bij denken alleen houden en het niet (durven te) zeggen??

Lariekoek natuurlijk. Waarom zou men het niet durven zeggen? Staat daar een straf op?

 

Ook hier lijkt het er steeds meer op dan men zich nergens meer een beetje kritisch durft op te stellen, bij het cachen kom ik nog steeds tegen bij de meest verschrikkelijke caches waar men tussen de honden drollen en wijd verspreide papieren zakdoeken moet zoeken om hem te kunnen vinden logs tegen waar men niet deze wantoestanden benoemt, bang om boven het maaiveld uit te steken en zich toch eens zou moeten verantwoorden op wat je er nu echt van vind,

 

Het was mij namelijk ook al eens opgevallen dat er veel gebeurd in het Hoge Noorden.

Niet uit te vlakken natuurlijk ook hele goede dingen.

Ik ken eigenlijk bijna geen slechte dingen die in het Noorden gebeuren.

 

Tuurlijk gebeuren zouden er een hele boel goede dingen in het noorden, anders hadden we het allang in de waddenzee kunnen laten afzinken. Of zou dat mischien grote problemen geven vanwege het verstoren van het wankele evenwicht in deze ecologische schoonheid?

 

Maar laten we af wachten totdat hij zich voorsteld.

Dat verandert er niets aan :)

 

De vacature heeft meer dan een jaar op de site gestaan. We hebben 2 volwaardige aanmeldingen gehad en 2 'halve" :) Ik heb geen sollicitatie gezien van Barny of Keske.

 

Het is wel een beetje flauw om meteen te schemeren als er iemand zich uit op deze gang van zaken dat er geen sollicitatie heeft gedaan naar het motje worden, ik heb daar door mijn doorgemaakte levenservaring zo zelf mijn redenen voor om dat soort ambities niet meer te ambiëren, maar mag dan wel tegenzeggelijk graag van de zijlijn mee kijken, becommentariëren en bemoeien.

of is dit nu een voorbeeld van noordoostelijke humor? ;)

 

 

Indien men er problemen mee heeft, dan aub daarover "klagen" via email aan de verantwoordelijke Administrator. Alhoewel ik nu al kan zeggen dat deze klachten niet zullen worden behandeld. :thumbup:

 

Ik vroeg me gisteren al af wanneer de eerste opmerkingen zouden komen over "weer eentje uit het Noorden"..

 

dan duurde het wachte wel lang he :lol:

Kruimel, ook via GPRS

 

Jammer dat het voorstellen nog niet is aangevangen, hoewel hij tijdens mijn eerste post one line was………… ik ben benieuwt wat By Angels nog meer ervaringen heb op het forum gebied dan de 20 berichten in 3 draadjes in 3 jaar

 

 

Barny via UMTS

 

 

Om de beloofde censuur te elimineren deze Disclaimer:

Alles wat hier boven staat is zeker geen aanval op personen of anderszins hoe dan ook krenkend bedoeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk om jullie reacties te lezen. Bij deze stel ik me eindelijk voor. Sinds begin januari 2005 begeef ik mij met veel plezier in de geocaching wereld. In het begin zoek je dan een leuke naam om mee te loggen en op een gegeven moment vind je een leuke en daar blijken ook dan erg mooie woordspelingen mee te maken te zijn. Ik ben graag de guardian angel op dit forum. :lol:

 

Naast dat ik natuurlijk contact heb met mijn vrienden in het noorden, heb ik ook familie in de buurt van Utrecht en de Veluwe wonen. Dus het zit wel goed met het contact met de rest van de wereld.

 

Om die kring nog groter te maken, heb ik als clinical data manager bij mijn werkgever (gevestigd in Groningen, maar ook in Leiden) te maken met klanten van over de hele wereld, maar vooral in Japan, Amerika, Engeland, Zwitserland, Duitsland en Afrika.

 

Lepman, excuses voor het "verzieken" van je cache. Ik moet hem trouwens nog wel een keer loggen, maar dat komt als ik weer op familie bezoek ga.

 

Groeten,

Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...