fra-ha Geplaatst 28 januari 2008 Geplaatst 28 januari 2008 Weet iemand toevallig of het risico groter is om onderschept te worden door de duane als er 2 gpssen in het pakketje zitten?
inkesa Geplaatst 28 januari 2008 Geplaatst 28 januari 2008 Hallo ,ik zou ze apart laten verzenden ,de kosten zijn dan toch lager dan wanneer hij onderschept word! En zeker als je hem koopt waar wij hem hebben gekocht ,is de kans klein dat ze hem onderscheppen omdat er een kleiner bedrag op de bon staat. Dus mijn advies is ! Laat ze apart komen! Groetjes inkesa
benyvonne Geplaatst 28 januari 2008 Geplaatst 28 januari 2008 Donderdag 24jan een garmin 60csx besteld en vandaag was hij binnen zonder een spoor van de douane. Misschien dat het nog komt maar dat zien we dan wel weer. Besteld bij KandR solutions. Zij zetten een lager bedrag op de bon dus een evt naheffing zal nooit veel zijn.java script:emoticon('', 'smid_6')
de rode ridder Geplaatst 28 januari 2008 Geplaatst 28 januari 2008 afgelopen zaterdag, 3 weken na ontvangst van mijn gps, toch nog een naheffing van 20,-- euries binnen gekregen. Ook ik had de gps bij K&R besteld en via fedex binnen gekregen. Blijft toch nog steeds de moeite waard. veel cache plezier met de gps De rode ridder
Team Professor X Geplaatst 28 januari 2008 Geplaatst 28 januari 2008 afgelopen zaterdag, 3 weken na ontvangst van mijn gps, toch nog een naheffing van 20,-- euries binnen gekregen. Ook ik had de gps bij K&R besteld en via fedex binnen gekregen.Blijft toch nog steeds de moeite waard. veel cache plezier met de gps De rode ridder OK, electrical device van $ 78,00 kost dus € 20,00 aan naheffing? Wat een boeven hebben we toch in dit land
blooper65 Geplaatst 28 januari 2008 Geplaatst 28 januari 2008 Weet iemand hoe het zit met invoerrechten in Duitsland? Is de Duitse douane ook zo gek op cup a soup?
GeoAlmere Geplaatst 29 januari 2008 Geplaatst 29 januari 2008 Weet iemand hoe het zit met invoerrechten in Duitsland? Is de Duitse douane ook zo gek op cup a soup? Volgens mij kan dat wel zonder kosten omdat het een EU land is, toch?
magelhaessuccessors Geplaatst 29 januari 2008 Geplaatst 29 januari 2008 Mijn 60CSx werd op 8 januari door Fedex bezorgd. Pas vandaag ontving ik van Fedex een rekening met een totaalbedrag van € 20,56. Ik blijf blij met mijn aanwinst!
Travel Wolf Geplaatst 29 januari 2008 Geplaatst 29 januari 2008 ... een klein beetje "off topic", want dit heeft namelijk niks met levering uit Amerika te maken, maar on topic, want wel weer met betrekking tot de Garmin die IK uit amerika heb ontvangen... dus toch beetje on-topic ook... ...heeft er al iemand een 4Gb MicroSD draaien op dit apparaat? Volgens sommigen zou het moeten kunnen met de laatste firmware, volgens Garmin kan 2Gb maximaal. Dus de korte vraag even tussendoor: iemand al 4Gb werkend in de 60CSx?
pa3fus Geplaatst 29 januari 2008 Geplaatst 29 januari 2008 Dus de korte vraag even tussendoor: iemand al 4Gb werkend in de 60CSx? Hierover was net een paar dagen geleden al een draadje aangemaakt. Het is Hier te vinden. Groeten Jan-Willem.
blooper65 Geplaatst 29 januari 2008 Geplaatst 29 januari 2008 (bewerkt) Volgens mij kan dat wel zonder kosten omdat het een EU land is, toch? Dus vanuit Amerika geld dus hetzelfde als invoer in Nederland? Of is de Duitse douane hier minder op gefocust? Wie o wie heeft hier ervaring mee? 29 januari 2008 bewerkt door blooper65
BigFurryMonster Geplaatst 29 januari 2008 Geplaatst 29 januari 2008 Binnen de regeling van de BTW mag je tot 175,-- Taxfree importeren, dit wordt momenteel verhoogd naar 250,--. Een naheffing is dus niette verwachten als het bedrag op de rekening hieronder blijft. Volgens mij wordt dit bedrag (ja, ook voor bestellingen via de post) per 1 december 2008 verhoogd naar iets in de buurt van de 400 euro. Kan iemand dit bevestigen (of ontkennen) ?
koenjado Geplaatst 29 januari 2008 Geplaatst 29 januari 2008 (bewerkt) Ik heb een GPS 60Cx, dus geen 60CSx, gekocht bij GPS city. Geen problemen, snel en zonder problemen ontvangen... Ik heb wel invoerrechten moeten betalen {ik kreeg deze 'rekening' achteraf toegestuurd}. Groet, Koenjado 29 januari 2008 bewerkt door koenjado
GeoAlmere Geplaatst 30 januari 2008 Geplaatst 30 januari 2008 (bewerkt) Ik heb 2 GPS'en gekocht, alleen volgens mij betaal ik voor 1 van de GPSjes btw enz. Op de ene staat namelijk dat ze bezig zijn met de in- en uitklaring, maar bij de andere hebben ze het over 'vrijgave van een internationale verzending'! Is er dan eentje doorheen geglipt? Garmin eTrex H Bij de lokale FedEx-vestiging, AMERSFOORT NL In- en uitklaring bezig, AMERSFOORT NL Heeft FedEx-vestiging verlaten, PARIS FR Garmin eTrex Vista HCx Bij de lokale FedEx-vestiging, AMERSFOORT NL Vrijgave internationale zending, AMERSFOORT NL Heeft FedEx-vestiging verlaten, PARIS FR Edit: En ze zijn nu allebij binnen!! 30 januari 2008 bewerkt door GeoAlmere
mginkel Geplaatst 30 januari 2008 Geplaatst 30 januari 2008 Vandaag is mijn gps 60CSX binnen gekomen en moest 16 euro aan de staat betalen.
Aanbevolen berichten