de Reddertjes Geplaatst 10 december 2007 Geplaatst 10 december 2007 (bewerkt) Hier maar eens (zijn er wel meer denk ik) een stukje overzicht qua kosten bij het aanschaffen van een GPSmap 60CSx uit Amerika. De prijzen kunnen iets verschillen door wisselkoersen enz. (aanschaf datum ligt rond begin november 2007). Aanschaf van de GPS incl. een 1GB micro SD kaart en verzend kosten bij offroute.com: $ 410,80 (€ 285,76) Invoerrechten (helaas ze zaten er toch bij ) € 81,87. Dit bedrag bestaat uit BTW (€ 60,99), invoerrechten (€ 10,88) en administratiekosten (€ 10,00). Totaal komt dit op € 367,63. Dit tegen zo'n +/- € 550,00 in Nederland is het toch de moeite waard om maar eens wat verder over de landsgrenzen te kijken. 10 december 2007 bewerkt door de Reddertjes
de Reddertjes Geplaatst 11 december 2007 Geplaatst 11 december 2007 Jammer dat je dit eerst neerzet in deze topic zonder m verder te lezen. Maar goed, ik zal er nog eens een opsomming neer zetten: A. Ja B. Via importeur als het goed is (gelukkig geen ervaring mee) C. Nee, maar er is een patch te installeren in de Garmin via de pc. D. Nee, maar hier en hier wel een te downloaden. E. Heb er laatst een overzichtje van neer gezet. Heb zelf importrechten moeten betalen van € 81,87. Verder geen problemen. Mijn conclusie: zeer tevreden en om geld uit te sparen zeker de moeite waar. PS. Ik kreeg vandaag nog een link binnen van een site in Duitsland. Moet je hier maar eens kijken. Veel suc6! Wie o wie kan me vertellen of het kopen van een Garmin 60csX in Amerika, aangeboden voor euro 439, A. ook werkt in nederland, B. hoe de garantie geregeld is, C. of hij dan ook in het nederlands wordt geleverd D. de handleiding in het nederlands is E. er problemen te verwachten zijn met het importeren uit de VS, denk aan invoerrechten etc. Ik hoop dat iemand zijn ervaring met mij zou willen delen! dank alvast groet de Koppies
Ating en Rosie Geplaatst 2 januari 2008 Geplaatst 2 januari 2008 Ating en Rosie, Zijn na bemiddeling van Team Dutch Collies ook al een tijdje in het bezit van een Garmin 60csx uit Amerika. Binnen drie dagen na betaling de GPS in huis. Verzekerd verzonden en een naheffing van wel 10,00 euro! Alles bij elkaar 330,- euro en een CD-tje met Metroguide Europe cadeau TIP: voor de aanbieding van de refund aktie op internet van 50$ geldt volgens mij dat die alleen geldt voor inwoners van Canada en de Verenigde Staten. Europeanen kunnen daar geloof ik geen aanspraak op maken Heel veel succes, Ating
magelhaessuccessors Geplaatst 3 januari 2008 Geplaatst 3 januari 2008 Ook ik heb vandaag via eBay bij Universal Mania een 60CSx besteld en betaald ($ 359,99). Ben benieuwd naar datum van levering en eventuele bijkomende kosten...
mennokkio Geplaatst 3 januari 2008 Geplaatst 3 januari 2008 Heb het volgende gps besteld http://cgi.ebay.com/BRAND-NEW-GARMIN-GPSMA...1QQcmdZViewItem Had geen zin in inklaringskosten ed... dus heb er maar voor gekozen wat duurder uit te zijn! In totaal heeft mij dit inclusief verzendkosten slechts 305 euro gekost! Binnen 3 dagen vanuit amerika naar nederland verzonden en ben er tevreden over! Alles ziet er goed uit en stukken goedkoper dan hier in nederland Heb hem inmiddels ook in nederlandse taal! En de europa navigator maps v7 waren ook meegelevert!
magelhaessuccessors Geplaatst 3 januari 2008 Geplaatst 3 januari 2008 Vanmorgen dus 60CSx besteld in Amerika (zie eerder bericht van vandaag). Zojuist melding gekregen van Fedex dat zij vermoedelijk al op 7 januari afleveren... Dat is levering IN VIJF DAGEN!!!
Krolik Geplaatst 4 januari 2008 Geplaatst 4 januari 2008 1 januari (goede voornemen) via ebay besteld uit Amerika. Vandaag aangekomen (België). Nu nog afwachten op eventuele naheffingen. Wat ik mij nu alleen nog afvraag, zal ik dit weekend al een topomap kopen, of nog even wachten? Want begin 2008 zouden de kaarten geupdated worden?
mennokkio Geplaatst 4 januari 2008 Geplaatst 4 januari 2008 Vanmorgen dus 60CSx besteld in Amerika (zie eerder bericht van vandaag). Zojuist melding gekregen van Fedex dat zij vermoedelijk al op 7 januari afleveren... Dat is levering IN VIJF DAGEN!!! Volgens mij is via fedex bijna nooit naheffingen Mijn verkoper garandeerde het zelfs Succes met de gps!
bertien Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Heb het volgende gps besteld http://cgi.ebay.com/BRAND-NEW-GARMIN-GPSMA...1QQcmdZViewItem Had geen zin in inklaringskosten ed... dus heb er maar voor gekozen wat duurder uit te zijn! In totaal heeft mij dit inclusief verzendkosten slechts 305 euro gekost! Binnen 3 dagen vanuit amerika naar nederland verzonden en ben er tevreden over! Alles ziet er goed uit en stukken goedkoper dan hier in nederland Heb hem inmiddels ook in nederlandse taal! En de europa navigator maps v7 waren ook meegelevert! Ik heb gisteren ook een gps60csx via e-bay in amerika gekocht. Kun je aangeven waar ik het bestand om om te zetten naar nederlands kan vinden? Groeten Bert.
delta123 Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Het gaat om Gar patch en dat kun je hier vinden. Succes
De Roode Loper Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Is ook niet verkeerd. Mijn 60CSx is (als het goed is) ook onderweg ad € 275,48 incl. verzendkosten.Nu maar afwachten of de douane niet aan de Cup-A-Soup is . Hij is binnen met helaas een bijbetaling van € 38,40 voor BTW etc.
Ilonka1980 Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Is ook niet verkeerd. Mijn 60CSx is (als het goed is) ook onderweg ad € 275,48 incl. verzendkosten. Nu maar afwachten of de douane niet aan de Cup-A-Soup is . Hij is binnen met helaas een bijbetaling van € 38,40 voor BTW etc. Ik zou er niet rouwig om zijn. Dit is nog altijd een besparing van bijna € 200!!
@rend Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 Ja die 60C(S)x serie wordt nu rap goedkoper met de intro van een nieuwe serie
delta123 Geplaatst 7 januari 2008 Geplaatst 7 januari 2008 (bewerkt) Ja die 60C(S)x serie wordt nu rap goedkoper met de intro van een nieuwe serie Voor de nieuwe Colorado 400: 599 USD (USD) = 407.919 EUR (EUR)1 USD = 0.681 EUR1 EUR = 1.4684 USD 407 euro plus zeg 40 euro verzendkosten en 75 euro BTW komt op ongeveer 525 euro als je hem in Amerika zou kopen. Hoeveel gaatie kosten bij ons? 7 januari 2008 bewerkt door delta123
magelhaessuccessors Geplaatst 8 januari 2008 Geplaatst 8 januari 2008 (bewerkt) Vandaag de Garmin GPSmap 60CSx ontvangen. Totaalprijs: € 245,16. All in!! En nu maar zien dat ik het apparaat gauw leer kennen... Edit: Iemand geïnteresseerd in mijn eXplorist 210? 8 januari 2008 bewerkt door magelhaessuccessors
Aanbevolen berichten