TeamTobi Geplaatst 12 augustus 2007 Geplaatst 12 augustus 2007 Tja, allemaal prima argumenten, maar nogmaals ik betaal wel wat meer. Als ik wat langer gewacht had was ik ook weer wat goedkoper uitgeweest, maar als je iets koopt wat nog niet zolang op de markt is, weet je dat je er behoorlijk veel meer voor betaald. De optie uit Amerika, tja ik hou er niet van en daar heb ik ½125,00 meer voor over. ... en ik heb geen zin om onnodig veel geld uit te geven bij Notter of Sailtron
kawe Geplaatst 15 augustus 2007 Geplaatst 15 augustus 2007 Hallo iedereen. Heeft er iemend ervaring met deze site? http://www.blokesstuff.eu/Product.aspx?Pro...;ProductID=1587 Zou die verstuurd worden uit US of vanuit Engeland?
Sigmasailor Geplaatst 17 augustus 2007 Geplaatst 17 augustus 2007 Garpatch werkt bij mij met versie 3.5 uit de kunst, hij blijft netjes abn. spreken. Kijk voor de grap eens naar de status van Rom als je de GPS opstart met ENTR ingedrukt? Bij mij stond die met de aangepaste versie 3.30 of fail. Nu met de gewone 3.50 op pass. Verder merk je hier niets van. Heb hem ook maar weer eens NL geleerd.... en ja hoor de ROM staat weer op fail in de zelftest; gelukkig maar: het is dus inderdaad een checksum die niet meer klopt na de patch. Hoef je niet van wakker te liggen.
SnelleEdje Geplaatst 24 augustus 2007 Geplaatst 24 augustus 2007 (bewerkt) Ook ik heb gewikt en gewogen en uiteindelijk een GPSMap60CSx via ebay “gewonnen” in de states. Scheelt een hoop duiten en is inderdaad wel een beetje spannend. Het pakketje werd met één dag vertraging verstuurd en ik kon het netjes via Track en Trace volgen. Nadat het twee dagen later arriveerde in Nederland werd het stil. De track and trace info op dat moment: “Into Foreign Customs”… De handleiding gedownload en uitgelezen, caches in mijn omgeving uitgeprint, een “cache-rugzakje” klaar gezet (alleen nog wat goodies inslaan), parkeerplaatsen voor caches staan in m’n tom tom, veel info halen uit het forum en wachten… Na bijna een hele week “Into foreign Customs” kwam vandaag de boodschap “Out of Foreign Customs”. Hoera, ik was al bang dat het pakje kwijt was of zo. Er zal toch niet weer een hele week overheen gaan voordat er verandering komt in deze status Binnenkort hoop ik dus daadwerkelijk te starten met Geoaching. Eens kijken wie de eer krijgt om de eerste cache van team SnelleEdje te worden Groet, SnelleEdje. (Edwin) Edit: 10 minuten na posten een telefoontje van thuis: Hij is binnen 24 augustus 2007 bewerkt door SnelleEdje
haakjes Geplaatst 24 augustus 2007 Geplaatst 24 augustus 2007 En wat heeft dat weekje "logeren"bij Customs je uiteindelijk gekost? Ik zag dat er op E-bay ook diverse europese versies werden aangeboden. Is dat uiteindelijk niet voordeliger?
SnelleEdje Geplaatst 24 augustus 2007 Geplaatst 24 augustus 2007 (bewerkt) En wat heeft dat weekje "logeren"bij Customs je uiteindelijk gekost? Ik zag dat er op E-bay ook diverse europese versies werden aangeboden. Is dat uiteindelijk niet voordeliger? Een weekje logeren bij oom Douane kostte me nog eens 40 eurotjes. Nu ja, al met al een stuk voordeliger dan dat ik "in de buurt" tegen ben gekomen. Die Europese versies heb ik overigens niet gezien in de prijsklasse waar ik uiteindelijk op uit kwam. Wellicht zijn mijn zoekkunsten van niet zo'n hoge kwaliteit.... Oom Douane dreef de prijs op naar een totaal bedrag van 310 euro. (incl. verzendkosten e.d.) Het zal soms best nog wel voor minder kunnen, maar ik ben al lang blij. Groet, SnelleEdje. (Edwin) 24 augustus 2007 bewerkt door SnelleEdje
haakjes Geplaatst 24 augustus 2007 Geplaatst 24 augustus 2007 En wat heeft dat weekje "logeren"bij Customs je uiteindelijk gekost? Ik zag dat er op E-bay ook diverse europese versies werden aangeboden. Is dat uiteindelijk niet voordeliger? Een weekje logeren bij oom Douane kostte me nog eens 40 eurotjes. Nu ja, al met al een stuk voordeliger dan dat ik "in de buurt" tegen ben gekomen. Die Europese versies heb ik overigens niet gezien in de prijsklasse waar ik uiteindelijk op uit kwam. Wellicht zijn mijn zoekkunsten van niet zo'n hoge kwaliteit.... Oom Douane dreef de prijs op naar een totaal bedrag van 310 euro. (incl. verzendkosten e.d.) Het zal soms best nog wel voor minder kunnen, maar ik ben al lang blij. Groet, SnelleEdje. (Edwin) Ik heb er een aantal gevolgd in E-bay en er wordt rond de €430,-- (excl. verzendkosten) voor geboden. Met de invoerrechten die je moest betalen ben je met een amerikaanse uivoering behoorlijk veel voordeliger uit. Ik overweeg er ook een uit amerika te laten komen nog tips voor een goede leverancier?
TeamTobi Geplaatst 24 augustus 2007 Geplaatst 24 augustus 2007 En wat heeft dat weekje "logeren"bij Customs je uiteindelijk gekost? Ik zag dat er op E-bay ook diverse europese versies werden aangeboden. Is dat uiteindelijk niet voordeliger? Een weekje logeren bij oom Douane kostte me nog eens 40 eurotjes. Nu ja, al met al een stuk voordeliger dan dat ik "in de buurt" tegen ben gekomen. Die Europese versies heb ik overigens niet gezien in de prijsklasse waar ik uiteindelijk op uit kwam. Wellicht zijn mijn zoekkunsten van niet zo'n hoge kwaliteit.... Oom Douane dreef de prijs op naar een totaal bedrag van 310 euro. (incl. verzendkosten e.d.) Het zal soms best nog wel voor minder kunnen, maar ik ben al lang blij. Groet, SnelleEdje. (Edwin) Ik heb er een aantal gevolgd in E-bay en er wordt rond de €430,-- (excl. verzendkosten) voor geboden. Met de invoerrechten die je moest betalen ben je met een amerikaanse uivoering behoorlijk veel voordeliger uit. Ik overweeg er ook een uit amerika te laten komen nog tips voor een goede leverancier? www.gpscity.com www.tigergps.com
SnelleEdje Geplaatst 24 augustus 2007 Geplaatst 24 augustus 2007 In dit draadje worden volgens mij al een aantal ebay winkels genoemd. De mijne komt van "$savingdeals". Ik moet ze nog een review geven en dat wordt zeker een goede. Let wel, verder heb ik geen ervaring met andere ebay winkels of meer ervaring met de genoemde winkel op dit gebied. Groet, Snelle Edje. (Edwin)
SnelleEdje Geplaatst 30 augustus 2007 Geplaatst 30 augustus 2007 Mijn postpakketje werd verstuurd met US Postal Service. Na de melding dat het de states had verlaten kwamen de meldingen: Arrived Abroad, Into Foreign Customs, Out of Foreign Customs, At Foreign Delivery en Delivered Abroad. De laatste melding gaf aan dat het pakje netjes bij de deur werd afgeleverd. In mijn geval zat er een week tussen "Into Foreign Customs" en "Out of Foreign Customs". Vervolgens moest ik bij aflevering nog 40 euro afrekenen. Maargoed, al lang blij dat het binnen was. De meldingen blijven dus komen totdat het pakje daadwerkelijk is afgeleverd. Groet, SnelleEdje (Edwin)
franktic Geplaatst 6 september 2007 Geplaatst 6 september 2007 Mijn broer is momenteel voor zijn werk in New York, en hij zou kijken of hij voor mij een 60CSx meenemen kon. Nou had ik een winkel gevonden (Datavision) die hem wel via internet verkocht. Mijn broer er naartoe, maar geen enkel spoor van Garmin artikelen... Mijn vraag is nu dus ook: Weet iemand verder nog fysieke winkels in Manhattan waar ze de Garmin 60CSx verkopen? Ik heb al gegoogled en alles, maar een net iets andere zoekterm kan misschien weer net wat andere items opleveren! Alvast bedankt!
flatfisher Geplaatst 6 september 2007 Geplaatst 6 september 2007 Mijn broer is momenteel voor zijn werk in New York, en hij zou kijken of hij voor mij een 60CSx meenemen kon. Nou had ik een winkel gevonden (Datavision) die hem wel via internet verkocht. Mijn broer er naartoe, maar geen enkel spoor van Garmin artikelen... Mijn vraag is nu dus ook: Weet iemand verder nog fysieke winkels in Manhattan waar ze de Garmin 60CSx verkopen? Ik heb al gegoogled en alles, maar een net iets andere zoekterm kan misschien weer net wat andere items opleveren! Alvast bedankt! Probeer deze link eens:Garmin Dealers in Manhattan, New York. Oftewel via de dealerlocator op de Garmin homepage!
franktic Geplaatst 6 september 2007 Geplaatst 6 september 2007 Probeer deze link eens:Garmin Dealers in Manhattan, New York. Oftewel via de dealerlocator op de Garmin homepage! Ah bedankt! Aan dat specifieke lijstje had ik niet veel, maar een iets bredere zoekopdracht naar 'new york' leverde wel wat op! Inmiddels JR gemaild of ze de GPS op voorraad hebben, en een mailtje gestuurd richting TigerGPS, of hij daar ook toevallig af te halen is
flatfisher Geplaatst 7 september 2007 Geplaatst 7 september 2007 Ah bedankt! Aan dat specifieke lijstje had ik niet veel, maar een iets bredere zoekopdracht naar 'new york' leverde wel wat op! Inmiddels JR gemaild of ze de GPS op voorraad hebben, en een mailtje gestuurd richting TigerGPS, of hij daar ook toevallig af te halen is Dat is mooi, het lijkt erop dat het je wel gaat lukken!
speurvuur Geplaatst 7 september 2007 Geplaatst 7 september 2007 (bewerkt) Nou eindelijk heb ik hem binnen, het heeft op de kop af 2 weken geduurd. Na 2 dagen was ie al in Nederland, de rest was douanetijd. En die muiters hebben me maar liefst 71,90 aan invoeringbelasting- en inklaringskosten gerekend. Totaal iets meer dan 360 euro, altijd nog stukken goedkoper dan hier in Nederland!!! Heb gelijk 3.50 met 'den 's Neerlandschen taal' erop gezet. 7 september 2007 bewerkt door speurvuur
Aanbevolen berichten