Spring naar bijdragen

Kan GSAK niet installeren


miracles65

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb GSAK gedownload. OP het moment dat ik het wil installeren, loop ik een aantal vensters door, maar nadat hij werkelijk zou moeten gaan installeren meld het progje dat het bestand GSAK.exe corrupt is.

Ik heb het zowel met de versie GSAK720B126.exe als de versie GSAK665B20.exe geprobeerd.

Beiden de fout op een ander moment. Versie 6 al heel snel.

 

Ik ben geen geregistreerde gebruiker, maar volgens mij hoeft dat toch ook niet?

Ik ben zo benieuwd wat dit progje voor mij kan doen. HELLUP!

 

Groetjes en alvast mijn dank,

Eddie (Miracles65)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heb beiden al voor de 2e keer gedownload. Eergisteren voor 't eerst, uurtje geleden wederom.

Even proberen met McAfee uit.

 

Geen verschil met McAfee uit. Is ook nooit een probleem geweest bij installeren van een progje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Windows laten zoeken naar alle bestanden en mappen > gsak*

Wel een verwijzing gevonden naar de executables in Windows>Prefetch, maar ik weet zeker dat dat een verwijzing is naar de originele exe bestanden. Ze hebben exact dezelfde namen als de bestanden die ik noemde, met een toevoeging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Mar+Mar voor je oplettendheid. Iemand bood een ZIP aan, en bij een ander werkte die versie wel. Maar een ander sprak erover dat het een patch zou zijn die je over de originele installatie moest gooien. Helaas gaf mijn PC ook aan dat het een patch was, en ik heb nog geen installatie kunnen doen. Ik eens opnieuw opstarten, downloaden en nog eens proberen. Ondertussen zijn suggesties gewoon welkom hoor ;-).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nog iets geprobeerd, tegen mijn principes in, want opnieuw opstarten had geen beter resultaat. Ik heb nu de programma's direct vanaf de website laten installeren. Het wordt dan ook wel ergens eerst opgeslagen, maar ja, je moet wat. Zelfde foutmelding en dus geen succes.

 

Tis gelukt !! Op de website van de maker (vermoed ik) stond in deze regel <Download version 7.2.0 (8.01mb) or if busy or slow try here. Please see the version history for a list of changes.> ook een link , voor wanneer de verbinding traag is (onder "here"). Die versie was wel installeerbaar. Dat probleem lijkt opgelost. Misschien dat een geregistreerd gebruiker van het forum van de maker dat even moet laten weten aan de maker.

Nu moet ik nog leren met GSAK te werken, maar vooralsnog bedankt voor jullie hulp hiermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nog iets geprobeerd, tegen mijn principes in, want opnieuw opstarten had geen beter resultaat. Ik heb nu de programma's direct vanaf de website laten installeren. Het wordt dan ook wel ergens eerst opgeslagen, maar ja, je moet wat. Zelfde foutmelding en dus geen succes.

 

Tis gelukt !! Op de website van de maker (vermoed ik) stond in deze regel <Download version 7.2.0 (8.01mb) or if busy or slow try here. Please see the version history for a list of changes.> ook een link , voor wanneer de verbinding traag is (onder "here"). Die versie was wel installeerbaar. Dat probleem lijkt opgelost. Misschien dat een geregistreerd gebruiker van het forum van de maker dat even moet laten weten aan de maker.

Nu moet ik nog leren met GSAK te werken, maar vooralsnog bedankt voor jullie hulp hiermee.

 

Ik heb hem (GSAK720B126.exe) even hier http://www.gsak.net/ gedownload en geïnstalleerd. Geen problemen...

 

was het bestand wat jij gedownload heb wel 8209kB groot? Ik heb wel eens gezien dat downloads zomaar halverwege stoppen zonder melding of wat dan ook, maar dan heb je wel een corrupt bestand...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...