Spring naar bijdragen

Account naam onthouden; Hoe stel ik dat in?


Miniatuur

Aanbevolen berichten

Ik ben nog steeds een beginner, hoewel ik er steeds meer van begrijp. Maar hoe herstel ik fouten die ik in de beginfase gemaakt heb. Ik heb me namelijk aangemeld bij geocaching.nl en bij geocaching.com met verschillende gebruikersnamen.

Is dit een probleem als ik caches gevonden heb en dat wil vermelden? Bij welke naam komen ze dan. Die van .nl of .com? Als het een probleem is, hoe kan ik dat veranderen?

 

Als ik inlog bij .com dan moet ik dat bij elke pagina weer herhalen. Dus ik moet steeds opnieuw inloggen. Hoe kan ik dat voorkomen?

 

Bij voorbaat dank voor een reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben nog steeds een beginner, hoewel ik er steeds meer van begrijp. Maar hoe herstel ik fouten die ik in de beginfase gemaakt heb. Ik heb me namelijk aangemeld bij geocaching.nl en bij geocaching.com met verschillende gebruikersnamen.

Is dit een probleem als ik caches gevonden heb en dat wil vermelden? Bij welke naam komen ze dan. Die van .nl of .com? Als het een probleem is, hoe kan ik dat veranderen?

 

Als ik inlog bij .com dan moet ik dat bij elke pagina weer herhalen. Dus ik moet steeds opnieuw inloggen. Hoe kan ik dat voorkomen?

 

Bij voorbaat dank voor een reactie.

 

Als je caches wilt 'melden', oftewel loggen op het net, dan doe je dat altijd bij .com.

 

Als je je gebruikersnamen bij beide hetzelfde wilt hebben (wat op zich het handigst is, maar niet noodzakelijk), dan moet je één van de twee 'laten veranderen'. Als je de naam op .NL wilt laten veranderen, dan kun je een verzoek doen bij bijvoorbeeld Kruimeldief. Als ie dit leest, doet ie het waarschijnlijk ook nog voor je, maar dan moet ie wel weten waarin het verandert moet worden.

 

Als je niet steeds opnieuw wilt aanmelden bij .COM, vink dan bij het aanmelden het hokje voor 'Remember me' aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites