Spring naar bijdragen

Account naam onthouden; Hoe stel ik dat in?


Miniatuur

Aanbevolen berichten

Ik ben nog steeds een beginner, hoewel ik er steeds meer van begrijp. Maar hoe herstel ik fouten die ik in de beginfase gemaakt heb. Ik heb me namelijk aangemeld bij geocaching.nl en bij geocaching.com met verschillende gebruikersnamen.

Is dit een probleem als ik caches gevonden heb en dat wil vermelden? Bij welke naam komen ze dan. Die van .nl of .com? Als het een probleem is, hoe kan ik dat veranderen?

 

Als ik inlog bij .com dan moet ik dat bij elke pagina weer herhalen. Dus ik moet steeds opnieuw inloggen. Hoe kan ik dat voorkomen?

 

Bij voorbaat dank voor een reactie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben nog steeds een beginner, hoewel ik er steeds meer van begrijp. Maar hoe herstel ik fouten die ik in de beginfase gemaakt heb. Ik heb me namelijk aangemeld bij geocaching.nl en bij geocaching.com met verschillende gebruikersnamen.

Is dit een probleem als ik caches gevonden heb en dat wil vermelden? Bij welke naam komen ze dan. Die van .nl of .com? Als het een probleem is, hoe kan ik dat veranderen?

 

Als ik inlog bij .com dan moet ik dat bij elke pagina weer herhalen. Dus ik moet steeds opnieuw inloggen. Hoe kan ik dat voorkomen?

 

Bij voorbaat dank voor een reactie.

 

Als je caches wilt 'melden', oftewel loggen op het net, dan doe je dat altijd bij .com.

 

Als je je gebruikersnamen bij beide hetzelfde wilt hebben (wat op zich het handigst is, maar niet noodzakelijk), dan moet je één van de twee 'laten veranderen'. Als je de naam op .NL wilt laten veranderen, dan kun je een verzoek doen bij bijvoorbeeld Kruimeldief. Als ie dit leest, doet ie het waarschijnlijk ook nog voor je, maar dan moet ie wel weten waarin het verandert moet worden.

 

Als je niet steeds opnieuw wilt aanmelden bij .COM, vink dan bij het aanmelden het hokje voor 'Remember me' aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de reactie.

Maar als ik het hokje voor remember me aanvink, werkt het niet. Er staat requires coockies. En waar geef ik dat aan?

 

Normaal haal je cookies bij de ALDI en het liefst met chocolade erop, maar deze cookies zijn wat anders.

Deze cookies zijn bedoeld als hapje voor je computer wanneer je dus vaker hetzelfde wilt doen. Gaat vanzelf en betekent dat er ergens in je interne internet geheugen de naam en w8woord worden opgeslagen. Maar als je ooit je temperary internet files weggooit en daarmee ook kiest om de cookies te verwijderen moet je het weer opnieuw intypen. Sommige cookies kan je ook bewaren. Maar hou het eerst maar simpel, gewoon aanvinken en klikken :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de reactie.

Maar als ik het hokje voor remember me aanvink, werkt het niet. Er staat requires coockies. En waar geef ik dat aan?

 

Normaal haal je cookies bij de ALDI en het liefst met chocolade erop, maar deze cookies zijn wat anders.

Deze cookies zijn bedoeld als hapje voor je computer wanneer je dus vaker hetzelfde wilt doen. Gaat vanzelf en betekent dat er ergens in je interne internet geheugen de naam en w8woord worden opgeslagen. Maar als je ooit je temperary internet files weggooit en daarmee ook kiest om de cookies te verwijderen moet je het weer opnieuw intypen. Sommige cookies kan je ook bewaren. Maar hou het eerst maar simpel, gewoon aanvinken en klikken :thumbup:

 

 

Ik denk dat er dan iets niet klopt in mijn computer. En zo veel verstand heb ik er ook niet van. Ik vink het hokje aan. Vervolgens wordt mijn wachtwoord onthouden. Maar bij elke nieuwe pagina moet ik toch weer inlogggen. Nou ja, ik heb de tijd, dus dat doe ik maar.

Het plan is vandaag 2 caches te zoeken in de buurt. Ik zal laten horen of dat wel gelukt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke browser en versie gebruik je? Waarschijnlijk heb je de beveiliging te hoog staan. Kijk hier maar eens, daar staat een uitleg hoe je cookies kunt inschakelen bij de diverse browsers.

 

Succes (met je cookies en de caches)!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een beetje Top dag gehad.

1. De computer werkt nu zoals ik wil. Dus ik hoef niet meer elke keer in te loggen.

2. Onze eerste cache gevonden. Top 18. Dat was niet zo moeilijk

 

Jammer de 2e cache (verdwenen culturen in De Eese) niet gevonden. Maar wel een prachtige wandeling gemaakt met redelijk goed weer.

 

Iedereen bedankt voor raad en advies. Zijn we al verslaafd? Ik weet het niet. Maar het is wel heel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn we al verslaafd? Ik weet het niet. Maar het is wel heel leuk.

 

Fase 1: ontkenning

 

Waarschuwing: Resultaten behaalt in eerdere tochten geven geen garantie voor resultaten in de toekomst :yes::yes: Dus gewoon "nog een keer proberen"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...