Spring naar bijdragen

Ik kan buiten NL geen caches op de kaart zien


Erben

Aanbevolen berichten

Voor mijn zomervakantie wilde ik eens kijken of daar caches zijn. Dat doe ik vaak met de kaart, op geocaching.nl.

Het gaat goed tot even over de grens van NL... daarbuiten geen caches! :(

 

Dan maar met GE; GE laat helemaal geen caches (meer) zien... Geen enkele dus, ook niet in NL. Wel staat in de zijbalk een mapje dat heet "KML link expiration". Als je daarop klikt opent de geocaching.com inlog pagina. Nooit geizen dat dat moest, toch ingelogd, maar geen verschil. ;)

 

:lol1:

 

Wie kent dit verschijnsel en weet een oplossing??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

als je de kml file (Download Geocache browser in Google Earth ) op je account pagina op geocaching.com site , download en in google-earth opent , dan kun je alle caches op de wereld bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je de kml file (Download Geocache browser in Google Earth ) op je account pagina op geocaching.com site , download en in google-earth opent , dan kun je alle caches op de wereld bekijken.

;)

 

Waarom die 't vroegah wel deed, en toen ineens niet meer snap ik niet, maar thanks. Hij doet het nu!

 

Edit: nu die stomme pinnetjes nog wegkrijgen waarin de groene en gele doosjes soms veranderen.

bewerkt door Erben
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom die 't vroegah wel deed, en toen ineens niet meer snap ik niet, maar thanks. Hij doet het nu!

Edit: nu die stomme pinnetjes nog wegkrijgen waarin de groene en gele doosjes soms veranderen.

 

 

Daar heb ik hier ook last van .

Ik weet ook niet waarom dat is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zie ik de caches rond Green Lake Park in de VS.

Hoe vind ik dan de caches bij (bijvoorbeeld) Brielle?

Nog een biertje nemen en wat naar 't oosten scrollen (da's de kortste weg). :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zie ik de caches rond Green Lake Park in de VS.

Hoe vind ik dan de caches bij (bijvoorbeeld) Brielle?

 

Rechtsboven in vakje 'Zoom to address' vul je "brielle, netherlands" (zonder " ") in.

Als je hierna altijd wil opstarten ingezoomd op Brielle, dan klik je hierna boven de kaart op 'link to this page' en die link sla je op bij je favorites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een coördinaat weet van desbetreffende omgeving dan kun je het toch gewoon invoeren en zoeken naar nearest caches? http://www.geocachingadmin.com Eigenlijk bedoeld voor de reviewers van geocaching.com, maar voor iedereen toegankelijk. Wel bij het invoeren even leten op de standaard W van West dat in deze omgeving in ieder geval E moet zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het coördinaat weet van mijn vakantie-adres, gebruik ik de manier zoals Kruimeldief hem beschijft.

Maar de methode van pgbeukel kende ik nog niet, en die werkt prima als je alleen de plaatsnaam weet.

Dank.

 

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een coördinaat weet van desbetreffende omgeving dan kun je het toch gewoon invoeren en zoeken naar nearest caches? http://www.geocachingadmin.com Eigenlijk bedoeld voor de reviewers van geocaching.com, maar voor iedereen toegankelijk. Wel bij het invoeren even leten op de standaard W van West dat in deze omgeving in ieder geval E moet zijn.

Natuurlijk kun je zoeken met nearest maar dan moet je inderdaad eerst een coordinaat weten.

Maar ook los daarvan vind ik zoeken met de kaart gewoon veel handiger en overzichtelijker! Vooral in gebieden waar niet elke halve kilometer een zijweg is zoals hier maar je goed moet kijken (op de kaart...) hoe je ergens kan komen. Als er veel water is bijvoorbeeld (fjordengebied).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...