snackey Geplaatst 22 maart 2008 Geplaatst 22 maart 2008 Ik ben premium lid en wil graag pocket queries downloaden. Dat lukt en mbv GSAK zijn ze zichtbaar. Ik mis alleen de cache info. Daar ging het om, die wil ik op mijn PDA zetten. Zodat ik samen met mn Vista HCX op pad kan. Nu zit het verschil denk ik in .loc files en .gpx files. Echter de download op http://www.geocaching.com/seek/nearest.asp...ac-8c292a4639e6, geeft wel de keuze mogelijkheid loc of gpx maar het download alleen de loc file. Wat doe ik fout?
dmace Geplaatst 22 maart 2008 Geplaatst 22 maart 2008 Ik ben premium lid en wil graag pocket queries downloaden. Dat lukt en mbv GSAK zijn ze zichtbaar.Ik mis alleen de cache info. Daar ging het om, die wil ik op mijn PDA zetten. Zodat ik samen met mn Vista HCX op pad kan. Nu zit het verschil denk ik in .loc files en .gpx files. Echter de download op http://www.geocaching.com/seek/nearest.asp...ac-8c292a4639e6, geeft wel de keuze mogelijkheid loc of gpx maar het download alleen de loc file. Wat doe ik fout? Met die link kunnen we niet veel, want die staat op jouw account bij GC.com Ik doe het meestal zo: Vink de dag aan dat je de query wil. Dan kies ik - Run this query every week on the days checked - 500 caches - Any type - Any container - I haven't found - Is Active - Terrain en Difficulty is greater than 1 - within NONE SELCTED - By Coordinates - Degrees and Minutes (Geef je coordinaten in) - Within 100 Kilometers - Placed during - None selected - Output to my email adress - in the Format GPX - Compress files into *.zip Dat is het wel zo'n beetje. Als hij klaar is, kun je ook de hele lijst bekijken, als daar iets in staat, dan staat dat ook in je pocket-query.
LTeunis Geplaatst 22 maart 2008 Geplaatst 22 maart 2008 Ik ben premium lid en wil graag pocket queries downloaden. Dat lukt en mbv GSAK zijn ze zichtbaar.Ik mis alleen de cache info. Daar ging het om, die wil ik op mijn PDA zetten. Zodat ik samen met mn Vista HCX op pad kan. Nu zit het verschil denk ik in .loc files en .gpx files. Echter de download op http://www.geocaching.com/seek/nearest.asp...ac-8c292a4639e6, geeft wel de keuze mogelijkheid loc of gpx maar het download alleen de loc file. Wat doe ik fout? Je moet de PQ's aanmaken als dmace beschreven heeft, dat kan je hier doen: http://www.geocaching.com/pocket/
tjitte Geplaatst 22 maart 2008 Geplaatst 22 maart 2008 Als je een pocket querie in Gsak laadt kun je die met File, Export, HTML codes een bestand aanmaken voor je PDA e.d. en die kunje rechtstreeks in je PDA laden. Foto,s krijg ik echter niet te zien op de PDA. dat is me nog niet gelukt.
snackey Geplaatst 23 maart 2008 Auteur Geplaatst 23 maart 2008 Ik ben premium lid en wil graag pocket queries downloaden. Dat lukt en mbv GSAK zijn ze zichtbaar. Ik mis alleen de cache info. Daar ging het om, die wil ik op mijn PDA zetten. Zodat ik samen met mn Vista HCX op pad kan. Nu zit het verschil denk ik in .loc files en .gpx files. Echter de download op http://www.geocaching.com/seek/nearest.asp...ac-8c292a4639e6, geeft wel de keuze mogelijkheid loc of gpx maar het download alleen de loc file. Wat doe ik fout? Met die link kunnen we niet veel, want die staat op jouw account bij GC.com Ik doe het meestal zo: Vink de dag aan dat je de query wil. Dan kies ik - Run this query every week on the days checked - 500 caches - Any type - Any container - I haven't found - Is Active - Terrain en Difficulty is greater than 1 - within NONE SELCTED - By Coordinates - Degrees and Minutes (Geef je coordinaten in) - Within 100 Kilometers - Placed during - None selected - Output to my email adress - in the Format GPX - Compress files into *.zip Dat is het wel zo'n beetje. Als hij klaar is, kun je ook de hele lijst bekijken, als daar iets in staat, dan staat dat ook in je pocket-query. Zo heb ik het ook gedaan. Als je dan op preview kijkt (Thanks! Your query has been generated. You can preview the search on the nearest cache page.) dan zie je de lijst en kan je de caches aanvinken en downloaden. Maar dat laatste is een loc.file Of moet ik gewoon wachten tot er een email gestuurd wordt met mijn pocket query??
GeSi Geplaatst 23 maart 2008 Geplaatst 23 maart 2008 Je geeft zelf het antwoord al. Even wachten dus.
Gast Albert Geplaatst 23 maart 2008 Geplaatst 23 maart 2008 (bewerkt) Via GSAK kun je ook de bij de cache gepubliceerde fotos op je PDA zichtbaar krijgen. Kies files/ export/ HTML files ... vervolgens Advaced aanvinken; use grabded images aanvinken; grab images first Er wordt een bestand gemaakt met alle plaatjes van de website en deze zijn ook op de PDA zichtbaar. Spoilerfotos kan ook maar dat is een ander proces. Zie ook de GSAK helpfiles en de website 23 maart 2008 bewerkt door Albert
snackey Geplaatst 23 maart 2008 Auteur Geplaatst 23 maart 2008 (bewerkt) Via GSAK kun je ook de bij de cache gepubliceerde fotos op je PDA zichtbaar krijgen. Kies files/ export/ HTML files ... vervolgens Advaced aanvinken; use grabded images aanvinken; grab images first Er wordt een bestand gemaakt met alle plaatjes van de website en deze zijn ook op de PDA zichtbaar. Spoilerfotos kan ook maar dat is een ander proces. Zie ook de GSAK helpfiles en de website Bedankt. Op de computer zijn de plaatjes idd zichtbaar. Op mijn PDA echter niet. 23 maart 2008 bewerkt door snackey
snackey Geplaatst 24 maart 2008 Auteur Geplaatst 24 maart 2008 Via GSAK kun je ook de bij de cache gepubliceerde fotos op je PDA zichtbaar krijgen. Kies files/ export/ HTML files ... vervolgens Advaced aanvinken; use grabded images aanvinken; grab images first Er wordt een bestand gemaakt met alle plaatjes van de website en deze zijn ook op de PDA zichtbaar. Spoilerfotos kan ook maar dat is een ander proces. Zie ook de GSAK helpfiles en de website Bedankt. Op de computer zijn de plaatjes idd zichtbaar. Op mijn PDA echter niet. Opgelost. Ik heb een mailtje ontvangen en de caches staan op de PDA
Aanbevolen berichten