Spring naar bijdragen

Geocache Radio - Aflevering 4


dmace

Aanbevolen berichten

Het was weer even wachten, maar hij is er: Aflevering 4.

 

In deze aflevering:

- Een interview met Kapitein Haak over zijn nieuwe boek.

- Zijn we weer zelf op pad geweest

- Kun je een geocoin verdienen met WhereIGo

- Behandelen we de Post

- Hebben we geen muziek, maar wel een ronde tafel met cachers

- Natuurlijk weer wat nieuwsberichten: Garmin-Phone, Galileo-Jarenplan en GPS-kussentjes voor in de auto

- En gaan we gezellig naar het Paas-Event in Wijchen.

 

Heb je zelf ideeën, opmerkingen of nieuwtjes?

Stuur een mailtje naar geocacheradio@gmail.com

of bel hem door op 084-420 3516 (Da's niet duur, en je komt nog in de podcast ook!)

bewerkt door dmace
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik had nog nooit zoiets gehoord. Tegenwoordig is er echt vanalles over Geocachen.

Tjonge jonge ... ik vind dit eigenlijk best dom, maar heeft ook wel weer zijn charme.

Over elk onderwerp is tegenwoordig een eigen radio of TV zender.

Nu nog wachten op het eerste digitale themakanaal over Geocachen.

bewerkt door madman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had nog nooit zoiets gehoord. Tegenwoordig is er echt vanalles over Geocachen.

Tjonge jonge ... ik vind dit eigenlijk best dom, maar heeft ook wel weer zijn charme.

Over elk onderwerp is tegenwoordig een eigen radio of TV zender.

Nu nog wachten op het eerste digitale themakanaal over Geocachen.

 

Nou, als je er nog nooit over gehoord hebt, loop je toch al 3 afleveringen achter. :ph34r:

Kijk maar eens op onze site onder Other Podcasts in de rechter kolom. Dat zijn allemaal podcasts over geocaching.

 

Radio en TV hebben hun langste tijd wel gehad met al dat reclame-gedoe. Joost en YouTube hebben reeds bewezen dat er een verschuiving plaatsvindt. Tivo, AppleTV en PCZapper, evenals internet via je game-consoles sturen steeds meer aan richting video-on-demand. We maken dus steeds meer zelf uit waar we naar luisteren en kijken, kunnen dat ook prima zelf zonder gladde presentatoren die onzin uitkramen, en kiezen waar en wanneer we ernaar willen kijken en luisteren.

 

Voor wat betreft een Thema-kanaal....wie weet.... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk bericht op het forum. Ben direct aan het luisteren geslagen en met terugwerkende kracht via aflevering 3, naar 2 en de eerste gegaan. Met plezier en belangstelling de uitzendingen via internet en de pc beluisterd. Moet wel ,want ik beschik niet over telefoon met radiomogelijkheden en geen ipod (oid) maar natuurlijk wel over de Garmin60CSX. Blijf uitzendingen maken en zend ze uit in de ether. Succes. Zoekbaars

bewerkt door zoekbaars
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...