Spring naar bijdragen

foutmelding


marmisaro

Aanbevolen berichten

Telkens als ik nieuwste berichten wil bekijken op de laatste pagina van een onderwerp krijg ik deze melding:

 

Board Bericht

 

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze help documentatie.

De fout is:

 

Sorry, sommige velden missen, als je een onderwerp toch wilt zien, kijk dan of het onderwerp verplaatst is

Terwijl er dan toch gereageerd is of door mezelf of een ander.Meestal bestaat het draadje uit meerdere pagina's de eerste kan ik dan wel bekijken maar de volgende pagina's weer niet.

 

Wat doe ik fout want dat kan ik niet terug vinden ;)

 

Ik kom op meerdere forums maar dit maak daar echt niet mee :eek: daar zie nl alle beantwoorde draadjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Telkens als ik nieuwste berichten wil bekijken op de laatste pagina van een onderwerp krijg ik deze melding:

 

Board Bericht

 

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze help documentatie.

De fout is:

 

Sorry, sommige velden missen, als je een onderwerp toch wilt zien, kijk dan of het onderwerp verplaatst is

Terwijl er dan toch gereageerd is of door mezelf of een ander.Meestal bestaat het draadje uit meerdere pagina's de eerste kan ik dan wel bekijken maar de volgende pagina's weer niet.

 

Wat doe ik fout want dat kan ik niet terug vinden :P

 

Ik kom op meerdere forums maar dit maak daar echt niet mee :P daar zie nl alle beantwoorde draadjes.

 

Hey.. Wat vervelend.. Kun je eens een voorbeeld geven van een URL waarbij dat gebeurt..

 

Ik weet uit de tijd dat ik een PHPBB forum beheerde dat dat wel eens voorkwam als er net 1 bercht te weinig in een draadjes stond om naar de volgende pagina te gaan.. Maar of dat hier ook he geval is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Telkens als ik nieuwste berichten wil bekijken op de laatste pagina van een onderwerp krijg ik deze melding:

 

Board Bericht

 

Sorry, er is een fout opgetreden. Als je niet weet wat de fout is, kijk dan in onze help documentatie.

De fout is:

 

Sorry, sommige velden missen, als je een onderwerp toch wilt zien, kijk dan of het onderwerp verplaatst is

Terwijl er dan toch gereageerd is of door mezelf of een ander.Meestal bestaat het draadje uit meerdere pagina's de eerste kan ik dan wel bekijken maar de volgende pagina's weer niet.

 

Wat doe ik fout want dat kan ik niet terug vinden :P

 

Ik kom op meerdere forums maar dit maak daar echt niet mee :P daar zie nl alle beantwoorde draadjes.

 

Ik had hetzelfde probleem. Bij toeval de oplossing gevonden (tenm inste voor mij).

 

Rechtsboven zie je een mogelijkheid "Options". Waarschijnlijk staat die op "uitgelijnd". Als je die optie veranderd in "standaard" gaat het goed (bij mij).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had hetzelfde probleem. Bij toeval de oplossing gevonden (tenm inste voor mij).

 

Rechtsboven zie je een mogelijkheid "Options". Waarschijnlijk staat die op "uitgelijnd". Als je die optie veranderd in "standaard" gaat het goed (bij mij).

 

Bedankt!! dit was inderdaad het probleem :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...