alkie Geplaatst 16 april 2008 Geplaatst 16 april 2008 (bewerkt) Voor de liefhebbers: de Colorado wordt deze week uitgeleverd bij alle Bever filialen en gaat er €449,- kosten, wees er snel bij want de eerste zending is klein. Maar er komen later in de maand 150 stuks bij. Heb je soms aandelen bij Bever 16 april 2008 bewerkt door alkie
deBruineBeren Geplaatst 16 april 2008 Auteur Geplaatst 16 april 2008 Hebben we toch wat bereikt met alle grijze import. Adviesprijs is al gezakt van € 599,= naar € 499,= En dan mag je hem voor €445,= meenemen. Het is haast niet meer de moeite om hem in het buitenland te bestellen. Wie heeft hier het beleg van zijn boterham laten eten
TeamTobi Geplaatst 16 april 2008 Geplaatst 16 april 2008 Grinn, het is nog wel steeds de moeite waard al worden de verschillen nu wel wat kleiner. 2 voor de prijs van 1 gaat bijna niet meer op Overigens is de boterham nog steeds belegd zij het niet meer met rosbief maar met pindakaas...
the workman Geplaatst 16 april 2008 Geplaatst 16 april 2008 Als ik er Colorado uit de US mee wil laten nemen, hoe kan ik dit het beste laten doen. Zodat ik het goedkoopst uit ben? In jullie gaat er een famililid naar de US en waarschijnlijk kan hij er dan een voor mij meenemen. vragen van mijn kant: Welk type is het beste voor europa? Hoe moet hij hem meenemen, in de koffer uitgepakt, in de handbagage uitgepakt of welk dan ook maar in gepakt.? Graag een advies in deze kwestie? The workman
de Roode Lantaarn Geplaatst 16 april 2008 Geplaatst 16 april 2008 Iedere GPS werkt wereldwijd dus ook in Europa. Ja en hoe neem je zo'n ding mee. Handbagage lijkt me het slimst, het is tenslotte een gebruiksvoorwerp. Aankoopbonnen en verpakking zou je weg kunnen doen zodat ze niet kunnen zeggen dat je hem in de USA heb aangeschaft. Maar ja, geen bon is tevens weer geen garantie. Gewoon de gok nemen. Als de douane vraagt of je nog iets hebt aan te geven, gewoon vragen of hij nog iets besteld had. Ger@ld Voor de liefhebbers: de Colorado wordt deze week uitgeleverd bij alle Bever filialen en gaat er €449,- kosten, wees er snel bij want de eerste zending is klein. Maar er komen later in de maand 150 stuks bij. Is er ook een kleine versie?
Mars Express Geplaatst 16 april 2008 Geplaatst 16 april 2008 De verpakking kan je wegdoen, de rest, rekening, manual etc, stop je in een envelop en stuur je naar je thuis.
smeule Geplaatst 17 april 2008 Geplaatst 17 april 2008 Welk type is het beste voor europa?The workman De Colorado-300 is prima geschikt voor Europa. De andere types zijn geladen met Amerikaanse Topo-kaarten. Kijk hier Suc6
Kruimeldief Geplaatst 17 april 2008 Geplaatst 17 april 2008 De GPS die je laat meenemen naar Nederland er als gebruikt uit laten zien. Dus een aantal coördinaten er ingevoerd. Liefst al in de eigen gegevens de naam/adres en telefoonnummer van degene die het meeneemt. Natuurlijk batterijen erin en volledig gebruiksklaar. Verpakking in Amerika laten en de bijbehorende papieren kun je gewoon in je zak steken. Ze gaan je echt niet fouilleren
smeule Geplaatst 17 april 2008 Geplaatst 17 april 2008 Liefst al in de eigen gegevens de naam/adres en telefoonnummer van degene die het meeneemt. Dat is iets wat in de Colorado niet kan en de 60CSX wel. Kijk maar hier
Kruimeldief Geplaatst 17 april 2008 Geplaatst 17 april 2008 Liefst al in de eigen gegevens de naam/adres en telefoonnummer van degene die het meeneemt. Dat is iets wat in de Colorado niet kan en de 60CSX wel. Kijk maar hier Ha, ok, dat wist ik niet. Wat weer een achteruitgang dan. Dat kon je al jaren met diverse duurdere toestellen. OK, dan geldt mijn verhaal zonder dat stukje over eigenNAWgegevens invoeren. Ik blijf het een vreemde zaak vinden dat die optie niet meer bestaat voor zo'n apparaat als de colorado.
ruud38 Geplaatst 17 april 2008 Geplaatst 17 april 2008 Had pas de firmware Beta geïnstalleerd nu weet ik niet hoe het daarvoor was maar bij de invoer van letters ontbreekt bij mij de letter "Z". Vreemd kom van alles tegen behalve de letter Z. Is dit bij alle firmware versies?
Boswijk Posse Geplaatst 17 april 2008 Geplaatst 17 april 2008 (bewerkt) Dat is iets wat in de Colorado niet kan en de 60CSX wel. Kijk maar hier Interessante vergelijking. Andere dan een mooi hoge resolutie schermpje en wat meer waypoints zie ik persoonlijk meer mogelijkheden in de 60CSx. Tenzij je op een harslagmonitor en een temperatuurmeter zit te wachten 17 april 2008 bewerkt door Boswijk Posse
deBruineBeren Geplaatst 17 april 2008 Auteur Geplaatst 17 april 2008 Had pas de firmware Beta geïnstalleerd nu weet ik niet hoe het daarvoor was maar bij de invoer van letters ontbreekt bij mij de letter "Z". Vreemd kom van alles tegen behalve de letter Z. Is dit bij alle firmware versies? Ik gebruik Beta Software 2.51 en heb wel een "Z" Staat na de "Y" en voor de "<"
smeule Geplaatst 17 april 2008 Geplaatst 17 april 2008 Dat is iets wat in de Colorado niet kan en de 60CSX wel. Kijk maar hier Interessante vergelijking. Andere dan een mooi hoge resolutie schermpje en wat meer waypoints zie ik persoonlijk meer mogelijkheden in de 60CSx. Klopt helemaal. Daarom hebben Sr en Jr samen de 60CSX en de Colorado. Software-technisch moet alles mogelijk zijn en nu maar hopen dat Garmin regelmatig software-updates doet om de Colorado meer features van de 60CSX te geven .
ruud38 Geplaatst 17 april 2008 Geplaatst 17 april 2008 (bewerkt) Had pas de firmware Beta geïnstalleerd nu weet ik niet hoe het daarvoor was maar bij de invoer van letters ontbreekt bij mij de letter "Z". Vreemd kom van alles tegen behalve de letter Z. Is dit bij alle firmware versies? Ik gebruik Beta Software 2.51 en heb wel een "Z" Staat na de "Y" en voor de "<" Bij de draaischijf bij bv waypoint edit daar staat wel een Z bij mij! Echter als ik kies "Waar naartoe?">Adressen>Nederland>spel stad/postkode dan komt de "Z" niet te voorschijn! Bij mij is wel City Navigator NT V9 geinstalleerd! Dus als je een adres of postcode wilt invoeren is de '"Z" niet zichtbaar! 17 april 2008 bewerkt door ruud38
Aanbevolen berichten