Honsbeek Geplaatst 11 februari 2008 Geplaatst 11 februari 2008 ik zit te denken om een cache te plaatsen in(de buurt ) van een bushokje te plaatsen. ik heb zelf der al een test cache in gedaan, met niks der in. gewoon om te kijken of die daar veilig legt. maar als ik toestemming zo vragen moet ik dat dan bij gemeente doen of bij CBS van wie die bushokjes is. het is een een simple cache klein van voormaat. groet Meaneye
Veldvors Geplaatst 11 februari 2008 Geplaatst 11 februari 2008 (bewerkt) Bij een bushokje lijkt mij niet de meest ideale plek, maar los daarvan denk ik dat je moet uitzoeken wie de daadwerkelijke eigenaar van het bushokje is. Dat verschilt per stad, vaak is het volgens mij de gemeente die het straat meubilair plaatst Volgens je handtekening heb je 10 founds...als je wat meer cache's zoekt voor je er zelf 1 plaatst, krijg je soms ook heel verrassende opberg mogelijkheden te zien... Maar dit is slechts puur persoonlijk! 11 februari 2008 bewerkt door veldhoen
Honsbeek Geplaatst 11 februari 2008 Auteur Geplaatst 11 februari 2008 ja klopt, ik weet het maar ik ben nog niet echt van plan om hem te plaatsen zit er over na te denken. en over bushokje kan link zijn. maar het legt natuurlijk wel aan wel bushokje. de gene die ik in mijn hoofd heb is namelijk een heel stille bushokje waar maar een bus per uur rijd en waar noulijks iemand opstapt.
Team jemar Geplaatst 11 februari 2008 Geplaatst 11 februari 2008 Tja, persoonlijk als ik het zo lees lijkt het mij niet zo hele aantrekkelijke locatie (of het moet een heel mooi bushokje zijn: iets artistieks of oud) en daarnaast moet je natuurlijk wel opvallen al zoekende in/op/bij een bushokje... Maar goed, dat was je vraag niet: ik denk dat je bij de eigenaar van het hokje moet zijn...Ik heb wel eens begrepen dat dit ook wel eens zo'n reclamebedrijf kan zijn, die in ruil voor het mogen gebruiken van het hokje (voor reclame) het onderhoud en plaatsing van zo'n hokje regelt...
Honsbeek Geplaatst 11 februari 2008 Auteur Geplaatst 11 februari 2008 Okey bedankt, maar ik zal er nog maar eens goed over na denken.
kipchen Geplaatst 11 februari 2008 Geplaatst 11 februari 2008 Ach, ik heb ook een cache bij een Anwb-paddestoel. Ooit geadopteerd. Die ligt ook niet op een rustige plaats. Tot nu toe is ie nog niet geript. Tja, smaken verschillen qua cacheplaats. Maar als je toestemming kunt krijgen, probeer het dan gewoon. Zo ben ik ook begonnen. Er is voor alles een eerste keer niet waar? Succes met het uitvogelen van de toestemming. Kipchen
TuuronTour Geplaatst 11 februari 2008 Geplaatst 11 februari 2008 Ik ken een cache die achter een bushokje ligt. Tot op heden nog niet geript.
Honsbeek Geplaatst 11 februari 2008 Auteur Geplaatst 11 februari 2008 Ja de cache legt heel simpel maar heel slim, mensen die zullen nooit naar zoiets weten als ze weten dat die daar niet legt. zelf heb ik er al een film-kokertje neergelegt. om te testen. leg die der volgende week nog. dan is er in precipe niks aan de hand.
Track_leader Geplaatst 11 februari 2008 Geplaatst 11 februari 2008 (bewerkt) Volgens je handtekening heb je 10 founds...Ik zou dan toch echt nog even wat meer cache's zoeken voor je er zelf 1 plaatst. Mensen stop nu eens een keer met dit soort opmerkingen, er zijn ook cacheleggers met 500 of meer gevonden caches die dit soort vragen hebben of waarbij de gelegde caches niet helemaal het zijn. Vrijheid blijheid. ik geef toe offtopic maar ik geloof erin dat we ook newbies hier op het forum constructief moeten helpen ipv te vertellen je hebt pas X gevonden enz enz oja en ontopic dan maar weer. een bushokje is niet de ideale plek maar ik kan wel een constructie bedenken die van een bushokje een leuke cacheplek maakt. Ik zou toestemming vragen aan de busmaatschappij of gemeente om iets bij zo'n object te doen. In de polder is het allemaal lekker makkelijk maar in een stad is er al meer kans op het snel rippen. Ik denk al met al een goed idee en vooral uitwerken en doen.. John 11 februari 2008 bewerkt door Track_leader
Honsbeek Geplaatst 11 februari 2008 Auteur Geplaatst 11 februari 2008 Volgens je handtekening heb je 10 founds...Ik zou dan toch echt nog even wat meer cache's zoeken voor je er zelf 1 plaatst. Mensen stop nu eens een keer met dit soort opmerkingen, er zijn ook cacheleggers met 500 of meer gevonden caches die dit soort vragen hebben of waarbij de gelegde caches niet helemaal het zijn. Vrijheid blijheid. ik geef toe offtopic maar ik geloof erin dat we ook newbies hier op het forum constructief moeten helpen ipv te vertellen je hebt pas X gevonden enz enz oja en ontopic dan maar weer. een bushokje is niet de ideale plek maar ik kan wel een constructie bedenken die van een bushokje een leuke cacheplek maakt. Ik zou toestemming vragen aan de busmaatschappij of gemeente om iets bij zo'n object te doen. In de polder is het allemaal lekker makkelijk maar in een stad is er al meer kans op het snel rippen. Ik denk al met al een goed idee en vooral uitwerken en doen.. John Okey bedankt ik ga er werk van maken, maar ik woon zelf in de rego katwijk en de bus maatschappij is van Connexion alleen op de bushokjes waar recleme in staat zijn van cbs. bij wie toestemming vragen, persoonlijk denk ik CBS
Honsbeek Geplaatst 11 februari 2008 Auteur Geplaatst 11 februari 2008 Der is een email gestuurd naar CBS, kijken of er toestemming komt, Groet meaneye
eSeR2008 Geplaatst 11 februari 2008 Geplaatst 11 februari 2008 (bewerkt) Okey bedankt ik ga er werk van maken, maar ik woon zelf in de rego katwijk en de bus maatschappij is van Connexion alleen op de bushokjes waar recleme in staat zijn van cbs. bij wie toestemming vragen, persoonlijk denk ik CBS ? Wie plaats die bushokjes? CBS? Maar in je eerste bericht heb je het over in de buurt van een bushokje, en opeens zitten we er allemaal in/op of whatever? Suc6 P.s. en voor diegene die vinden dat je een cache na 10 logs niet kan plaatsen dat is gewoon BS. Maak het wat uit dan? 11 februari 2008 bewerkt door eser
Honsbeek Geplaatst 11 februari 2008 Auteur Geplaatst 11 februari 2008 tjah ja ik kan ook heel oppervlakkig zeggen precies waar ik hem wilt plaatsen, maar nu is voor jullie een vraag voor mij een weet ik hoop dat ik toestemming krijgt. Groet meaneye
eSeR2008 Geplaatst 11 februari 2008 Geplaatst 11 februari 2008 tjah ja ik kan ook heel oppervlakkig zeggen precies waar ik hem wilt plaatsen,maar nu is voor jullie een vraag voor mij een weet ik hoop dat ik toestemming krijgt. Groet meaneye Ik zou het midden op het bushokje plaatsen. En dan het gezicht van die buschauffeur willen zien als er iemand op het bushokje zit.
TheFamily Geplaatst 11 februari 2008 Geplaatst 11 februari 2008 Ik zou niet een cache bij een bushokje leggen. Het is een ramp, als je wat langer moet zoeken. De hele buurt staat te kijken wat die vreemde snuiters daar aan het doen zijn. Ik voel me altijd heel ongemakkelijk om een kokertje te vinden die zeer muggle-gevoelig is. Maar ja, dat is mijn mening.
Aanbevolen berichten