Harrie45 Geplaatst 9 februari 2008 Share Geplaatst 9 februari 2008 (bewerkt) Ik weet dat het al vaker aan de orde is geweest maar kan de oplossing niet vinden. GC.com zegt dat ik 414 founds heb, GC.nl 'slechts' 407. Hoe kan ik dat verschil van 7 goed maken? 9 februari 2008 bewerkt door Harrie45 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ds-polleke Geplaatst 9 februari 2008 Share Geplaatst 9 februari 2008 Ik weet dat het al vaker aan de orde is geweest maar kan de oplossing niet vinden. GC.com zegt dat ik 414 founds heb, GC.nl 'slechts' 407. Hoe kan ik dat verschil van 7 goed maken? daar zijn idd al draadjes over geweest.. maar... als je naar de gc.nl site gaat en dan naar DHZ (doe het zelf) en dan naar corrigeer logs dan kom je hier: http://www.geocaching.nl/diy/UpdateCacheLog.php Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team PoefWoef Geplaatst 9 februari 2008 Share Geplaatst 9 februari 2008 Ik heb dit probleem ook. Hoe kan ik in geocaching.nl zien welke caches er in mijn lijst ontbreken t.o.v. geocaching.com. Pas als ik dat weet kan ik het corrigeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 9 februari 2008 Share Geplaatst 9 februari 2008 Je kunt het ook gewoon laten zoals het is. Over het algemeen corrrigeert het zich in enkele weken vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 18 februari 2008 Share Geplaatst 18 februari 2008 Hmm - er is bij nu een structureel verschil. Voor die DHZ functie moet je weten bij welke caches het verschil optreedt, toch? En als je dat niet weet - wat is dan de beste methode? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Haelder Geplaatst 18 februari 2008 Share Geplaatst 18 februari 2008 De beste methode is bij de statistieken je logs afdrukken en die vergelijken met .nl Dan weet je welke caches je mist. Link: http://www.geocaching.nl/stats/logsvan.php Daarna kun je ze corrigeren bij de DHZ functie corrigeer logs. succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 18 februari 2008 Share Geplaatst 18 februari 2008 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden