Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

De update is gereed.

Hij is weer hier te downloaden.

Daar vind je ook een lijstje met wijzigingen. Het probleem met het saven lijkt nu opgelost. Verder nog een paar nieuwe dingetjes zoals een optie-scherm waar je wat instellingen kan doen zoals het default zoomlevel bij Google Maps of wat waarschuwingen aan of uit zetten. Ook zijn er nu icoontjes in het edit scherm te zien. Zie de bovengenoemde pagina voor het lijstje met wijzigingen.

Mijn eigen wensenlijstje voor een volgende versie:

* icoontjes ook in hoofdscherm.

* invoerveld naar keuze default voor noord of zuid c.q. west of oost. Dit moet dan ook in het optiescherm.

Geplaatst

Even een vraagje, hoewel ik moet toegeven dat ik het programma nog niet gezien, getest heb.

Is dit bedoeld als aanvulling op GSAK of als een vervanging ervan? MAW. wat is de meer waarde/gebruik van deze tool?

Geplaatst
Even een vraagje, hoewel ik moet toegeven dat ik het programma nog niet gezien, getest heb.

Is dit bedoeld als aanvulling op GSAK of als een vervanging ervan? MAW. wat is de meer waarde/gebruik van deze tool?

Zelf gebruik ik geen GSAK. Ik heb het ooit eens geprobeerd en vond het toen niet lekker werken. Dat is misschien persoonlijk, maar goed.

Dus het staat er helemaal los van. Misschien dat GSAK ook wel een hoop dingen kan wat WaypointTool kan.

Geplaatst
Mijn eigen wensenlijstje voor een volgende versie:

* icoontjes ook in hoofdscherm.

* invoerveld naar keuze default voor noord of zuid c.q. west of oost. Dit moet dan ook in het optiescherm.

Dit zit er nu in.

Plus nog enkele bugfixes. O.a. de optie voor 'stricte RD coordinaten' werkte niet. Die keurde alles af.

Versie 1.2 is op de al eerder genoemde link te downloaden.

• 10 months later...
Geplaatst

Er is inmiddels weer wat nieuwe functionaliteit toegevoegd:

O.a. conversies van en naar UTM, Lambert72 en ECEF (XYZ) coordinaten.

Ook kan nu de html-info van een cache worden meegenomen en eventueel lokaal (offline) worden getoond. Zeg maar, de web-pagina van een cache.

Een hoop filter en sorteer opties. Gefilterde output kan ook weer gesaved worden naar een andere file.

Zie verder de webpagina

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...