Spring naar bijdragen

file in GSAK exporteren naar mapsource


elisa1955

Aanbevolen berichten

Ik kon dit op het forum niet vinden, (vind het moeilijk zoeken op het forum, maar dat zal wel aan mij liggen).

 

Als ik een aantal caches via GSAK in mijn gps of in mapsource wil laden, dan zou ik het fijn vinden als ik ook de cache grote daarin kan zien. (bv bij notitie (gps) of bij commentaar (mapsource).

 

Dit lijkt mij handig als je veel traditionals hebt ingeladen, zodat je weet waar je naar zoeken moet. :yes:

 

Je zou menen dit moet ergens in te stellen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste Elisa,

 

die gegevens van cache grootte enz. zijn wel uit GSAK te halen maar niet in MapSource over te brengen. Maar je kunt wel een HTML export maken van die caches en deze HTML export zijn dan weer over te brengen naar je PDA o.i.d.

 

Als er meer info hierover is dan hoor ik het ook graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je in GSAK een export naar MapSource start, dan krijg je eerst een scherm waarin je vanalles kunt instellen: "Export to MapSource MPS/GDB file". Rechts in het midden zie je een veldje "Cache description format". Ik meen dat daar standaard %Dif/%Ter in staat om de twee moeilijkheidsgraden (difficulty, terrain) te tonen. Je kunt in dit veld nog meer cache-eigenschappen kiezen, bijvoorbeeld %con voor container (ofwel cache grootte). Zelf heb ik er nu staan:

 

%Dif/%Ter-%con-%hint

 

Het resultaat komt in MapSource in de Waypoint comment te staan.

 

Wil je weten wat je nog meer in dat veld kunt zetten? Klik dan in het GSAK "Export to MapSource MPS/GDB file" scherm op "Help" en op de help pagina op het "Cache description format" veldje. Op de dan getoonde help pagina kies je "special tags" en je hebt een hele waslijst om uit te kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...