Spring naar bijdragen

gsak account suspended?


fredzuid

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

 

 

Ik krijg in GSAK 7.2 bij het splitscreen in de map het bericht "this account has been suspended".

 

Ik kan ook niet meer op de GSAK website komen (zelfde message).

 

Ik neem aan dat er iets aan de GSAK kant niet goed gegaan is (over de limiet of niet betaald ofzoiets) maar check het toch even hier om uit te vissen of ik de enige ben.

 

 

 

Groeten,

 

 

 

fredzuid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik krijg in GSAK 7.2 bij het splitscreen in de map het bericht "this account has been suspended".

 

Ik kan ook niet meer op de GSAK website komen (zelfde message).

 

Ik neem aan dat er iets aan de GSAK kant niet goed gegaan is (over de limiet of niet betaald ofzoiets) maar check het toch even hier om uit te vissen of ik de enige ben.

Aangezien ook een simpele aanroep van http://gsak.net dezelfde foutmelding geeft, ben ik bang dat er een rekening niet betaald is door de eigenaar van het domein (althans dat is wat athena.nsglobalhost.net denkt). Of dat de website ruim over het toegestane netwerkverkeer heen is.

bewerkt door kalkendotters
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg in GSAK 7.2 bij het splitscreen in de map het bericht "this account has been suspended".

 

Ik kan ook niet meer op de GSAK website komen (zelfde message).

 

Ik neem aan dat er iets aan de GSAK kant niet goed gegaan is (over de limiet of niet betaald ofzoiets) maar check het toch even hier om uit te vissen of ik de enige ben.

Aangezien ook een simpele aanroep van http://gsak.net dezelfde foutmelding geeft, ben ik bang dat er een rekening niet betaald is door de eigenaar van het domein (althans dat is wat athena.nsglobalhost.net denkt). Of dat de website ruim over het toegestane netwerkverkeer heen is.

Inmiddels werkt het weer. Volgens mij heeft Clyde zich enorm veel dataverkeer op zijn hals gehaald met het implementeren van de maps in de pagina's in GSAK. :thumbup: Het verbaast me - in combinatie met de vele downloads van de nieuwste versie - niets als dat de reden van de downtime was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The gsak.net account has been suspended because of memory usage problems and I am currently working with my web host to get this resolved.

 

This board is a "temporary" backup forum we can continue to discuss GSAK issues.

 

This board has been populated with a fairly old backup, so don't be too alarmed that many posts are missing.

 

The horrible "orange" background is so that you don't forget you are on this "temporary" board.

Bron
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...