Spring naar bijdragen

Probleem met statistieken in .COM profiel


jowi

Aanbevolen berichten

Een aantal cachers hebben van die mooie statistieken in hun profiel bij .COM.

 

Deze worden gegenereerd met FNDSTATGEN, een macro van GSAK.

Tijdens de kerstdagen daar wat mee gespeeld, maar bij het knippen en plakken

krijg ik continue de mededeling dat het niet past in mijn profiel. (Meer dan 150.000 karakters)

 

Weet iemand daar een slimme manier omheen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

een slimme manier is om niet alle opties in GSAK voor deze macro te gebruikne. Denk aan het aantal founds door andere cachers van jou eiegen caches. het gebruk van kaartjes enz enz. als je de macro start kun je via options/opties het een en ander aanpassen.

uit mijn hoofd kun je geloof ik 16 opties aanzetten, probeer het eens met 1-2 minder

 

mijn 2 cents

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lukt wel, maar niet met 1 of 2 minder, maar met een stuk of 10 minder, en dan blijft er niet zoveel meer over. Ik was benieuwd of je dat probleem kon omzeilen.

 

Volgens mij moet je dan iets doen met een IFRAME in je profiel en de inhoud daarvan vullen met je "statistieken" die ergens anders op een webserver staan. Zelf geen ervaring mee maar zo moet het denk ik wel kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het probleem is inmiddels opgelost. Nadat ik het profiel van Tornado Bram had bekeken maar eens in de HTML aan het spitten gegaan.

Het wordt veroorzaakt doordat FireFox een bestand aanmaakt wat twee maal zo groot is als dat van IExplorer. Zal vast wel met W3C compliancy te maken hebben, maar dat heb ik niet uitgezocht. Inmiddels werkt het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...