De Cabaleurs Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 Hallo, weet iemand misschien of je kan inzoomen op de kaart met caches? Dit omdat het op sommige plekken wel erg druk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
magelhaessuccessors Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 Fijn dat er eens een vraag voorbijkomt die ík kan beantwoorden... Aan de linkerzijde van de kaart zie je een schuifregelaar. Schuif naar de plus om in te zoomen en naar de min om... jawel: uit te zoomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 27 december 2007 Share Geplaatst 27 december 2007 (bewerkt) Wanneer je de kaar bij Geocaching.nl bedoelt er zijn twee. Een kaart met stippen en een googlemaps kaart. Bij de eerste kaart kun je maar een keer inzoomen. Wil je de googlemaps kaart zul je dit moeten instellen bij Doe het zelf. http://www.geocaching.nl/diy/BrowserPrefs.php 27 december 2007 bewerkt door Jurgen & Co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 20 oktober 2008 Share Geplaatst 20 oktober 2008 Fijn dat er eens een vraag voorbijkomt die ík kan beantwoorden... Aan de linkerzijde van de kaart zie je een schuifregelaar. Schuif naar de plus om in te zoomen en naar de min om... jawel: uit te zoomen! Als ik op een cachepagina op het onderste kaartje klik, krijg ik wel de detailkaart te zien en de evt. overige caches in de buurt, maar ik kan niet meer in- of uitzoomen, wat tot nu toe altijd wel kon. Ik kan wel de kaart verschuiven, maar juist dat in- en uitzoomen was zo handig. Is er iets veranderd met deze kaarten; of heb ik iets gemist? (ben een weekje in het buitenland geweest) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haakmeer Geplaatst 20 oktober 2008 Share Geplaatst 20 oktober 2008 Was mij ook al opgevallen, schuifbalkje is weg met de linkermuistoets kan je inzoomen met de rechtermuistoets kan je uitzoomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr-D Geplaatst 20 oktober 2008 Share Geplaatst 20 oktober 2008 Ik heb het schuifbalkje nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 20 oktober 2008 Share Geplaatst 20 oktober 2008 Ik heb het schuifbalkje nog Vreemd... ik heb het niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 20 oktober 2008 Share Geplaatst 20 oktober 2008 Was mij ook al opgevallen, schuifbalkje is weg met de linkermuistoets kan je inzoomen met de rechtermuistoets kan je uitzoomen Nee, ook met de muistoetsen lukt zoomen hier niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beukenootje Geplaatst 20 oktober 2008 Share Geplaatst 20 oktober 2008 Ik heb het schuifbalkje nog Vreemd... ik heb het niet meer. Vorige week had ik hem nog, nu niet meer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 20 oktober 2008 Share Geplaatst 20 oktober 2008 Ja dat inzoomen met de linker en rechter muisknop gaat wel. Even geduld en dan komt het. Maar inderdaad de schuifbalk was wel erg handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
@rend Geplaatst 20 oktober 2008 Share Geplaatst 20 oktober 2008 Het is trouwens dubbelklikken en eerst een keer inzoomen en daarna lukt het uitzoomen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IkbenMamma Geplaatst 20 oktober 2008 Share Geplaatst 20 oktober 2008 Hier ook weg - de schuifbalk. In eerste instantie leek het klikken met de muis niet te werken, maar door het ongeduldige veelvoudige geklik, bleek dat wanneer je dubbelklikt, de kaart idd in- en uitzoomt. Hopelijk komt de balk weer snel terug... was wel zo handig ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 20 oktober 2008 Share Geplaatst 20 oktober 2008 Het is trouwens dubbelklikken en eerst een keer inzoomen en daarna lukt het uitzoomen ook. Aha, dubbelklikken dus... Yep, het werkt weer. Gelukkig, want dat is toch wel erg handig. Bedankt @rend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr-D Geplaatst 20 oktober 2008 Share Geplaatst 20 oktober 2008 Deze kaart? Met deze schuifbalk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IkbenMamma Geplaatst 20 oktober 2008 Share Geplaatst 20 oktober 2008 Aha, de schuifbalk lijkt weer terug, was van korte duur dus. Helaas hier met IE 6 nog geen veranderingen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden