Spring naar bijdragen

Advies gezocht bij aanschaf Citynavigator v9


Atlas

Aanbevolen berichten

Hallo zelf ben ik in bezit van de GPSmap 60CSX,ik ben van plan om mapsource city navigator v9 te kopen,enhier heb ik een aantal vragen over:

 

-is het verstandig om te wachten tot de 2008 versie uitkomt?en zo ja wat is er dan eventueel aan

verandert?

 

 

 

 

 

 

-Is het mogelijk om route te laten uitzetten voor fietsers,zo ja kloppen die dan ook,ik heb namelijk gehoord van iemand 'dat als hij fietsroutes wilde maken dat de CN gewoon over niet fietsbare wegen stuurde(zoals autowegen) vanwegen het feit dat de fietswegen niet instaan,klopt dat?

 

 

 

 

 

 

-City navigator is zowel op DVD als op Microdisk verkrijgbaar,is er bij de microdisk versie nog ruimte over voor Topo NL en zo ja kan je dat er dan gewoon bij zetten zonder dat er een conflict op treed.

 

 

 

 

 

 

En verder nog,Wie weet een goed adres waar ik het product werkend kan zien??

 

Ik hoop dat iemand mij bij deze vragen Kan helpen... :thumbup:

bewerkt door Atlas
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo zelf ben ik in bezit van de GPSmap 60CSX,ik ben van plan om mapsource city navigator v9 te kopen,enhier heb ik een aantal vragen over:

 

-is het verstandig om te wachten tot de 2008 versie uitkomt?en zo ja wat is er dan eventueel aan

verandert?

 

 

 

 

 

 

-Is het mogelijk om route te laten uitzetten voor fietsers,zo ja kloppen die dan ook,ik heb namelijk gehoord van iemand 'dat als hij fietsroutes wilde maken dat de CN gewoon over niet fietsbare wegen stuurde(zoals autowegen) vanwegen het feit dat de fietswegen niet instaan,klopt dat?

 

 

 

 

 

 

-City navigator is zowel op DVD als op Microdisk verkrijgbaar,is er bij de microdisk versie nog ruimte over voor Topo NL en zo ja kan je dat er dan gewoon bij zetten zonder dat er een conflict op treed.

 

 

 

 

 

 

En verder nog,Wie weet een goed adres waar ik het product werkend kan zien??

 

Ik hoop dat iemand mij bij deze vragen Kan helpen... :thumbup:

Wat ik zou doen is naar Notter gaan. Daar krijg je goede voorlichting. (Zie www.gps.nl)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel zelf met metroguide 9 europa (gold editie) bijna gelijk aan CN9, maar deze navigatiesoftware laat me nogal vaak de verkeerde weg inrijden wat eigenlijks helemaal niet mag.

Ik gebruik voor rijden tomtom 6 nu in combi met garmin metroguide (gold editie).

 

Ik vindt het persoonlijk ook een heel bedrag voor CN9.

 

Maar dit is mijn mening.

 

info futurum:

2007-10-04 09:45:07

Wanneer u ook fietspaden en wandelpaden zichtbaar wenst te hebben, heeft u de Topo kaarten nodig. Deze zijn speciaal voor het fietsen en wandelen. De City Navigator geeft alleen de hoofdwegen aan en is alleen geschikt voor in de auto. Claudia - Futurumshop.nl (support@futurumshop.nl)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

-Is het mogelijk om route te laten uitzetten voor fietsers,zo ja kloppen die dan ook,ik heb namelijk gehoord van iemand 'dat als hij fietsroutes wilde maken dat de CN gewoon over niet fietsbare wegen stuurde(zoals autowegen) vanwegen het feit dat de fietswegen niet instaan,klopt dat?

 

CN heeft navigatie, die er in veel gevallen van uitgaat dat je met auto of motor bent. Er zit een setting op 'doe alsof je een fiets bent' , maar die kent zeker niet alle fietspaden en routeert dus niet optimaal. Er zit ook een setting op 'vermijd snelwegen' hetgeen wel goed werkt (en me meerdere malen voor het raadsel stelde waarom-ie steeds dwars door de polder wilde. Die setting dus).

 

Daarnaast kun je zelf een route maken / downloaden en die volgen met de 'volg route' optie van de GPS.

 

De Fietsersbond werkt aan een routeplanner op internet, waarbij je de routes kunt downloaden/uploaden naar je GPS. Dit werkt al voor een aantal provincies: Zie http://www.fietsersbond.nl/fietsrouteplanner/

Helaas dus niet 'live' op je GPS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel zelf met metroguide 9 europa (gold editie) bijna gelijk aan CN9, maar deze navigatiesoftware laat me nogal vaak de verkeerde weg inrijden wat eigenlijks helemaal niet mag.

Ik gebruik voor rijden tomtom 6 nu in combi met garmin metroguide (gold editie).

 

Ik vindt het persoonlijk ook een heel bedrag voor CN9.

 

Maar dit is mijn mening.

 

Het wordt eigenlijk al gezegd: neem gewoon Metroguide 9 en download voor een paar euro Metrogold, dan heb je hetzelfde als CN, maar dan voor de helft van het geld! Die paar straatjes extra: jammer dan :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...