dmace Geplaatst 24 december 2007 Share Geplaatst 24 december 2007 Podcasts zijn veel handiger in de trein Waarom? Kleinere apparatuur om mee te nemen? Hangt er van af. De meeste MP3-spelers hebben het formaat van een USB-stick, of zelfs nog kleiner. De meeste digitale radio's die ik heb geprobeerd raken constant hun ontvangst kwijt. Zeker bij tunnels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bitte ein Bit Geplaatst 24 december 2007 Share Geplaatst 24 december 2007 Geen eens wat meer info. Welke OS en Browser gebruik je? FF en XP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
8BG Geplaatst 24 december 2007 Auteur Share Geplaatst 24 december 2007 Zelf ben ik niet bekend met podcasten op welk gebied dan ook, dat blijkt wel. Voor de site van hosten heb ik me ook dankbaar laten inspireren (lees: schaamteloos gekopieerd!) door DMace. Als nu blijkt dat deze site slecht of niet functioneert heb ik een backup gemaakt: de site 8bg.nl. Hier als mp3 te luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keesenanita Geplaatst 24 december 2007 Share Geplaatst 24 december 2007 Hier doet ie het wel. Helaas was de zin om het af te luisteren al na 3 minuten voorbij. Ieder zijn meug, toch? Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit wel leuk/humor vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 24 december 2007 Share Geplaatst 24 december 2007 Geen eens wat meer info. Welke OS en Browser gebruik je? FF en XP Hmm, dat heb ik zelf ook, en zonder problemen te doen (het afspelen dan). Och, je hebt een backup al gehad van 8BG. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 25 december 2007 Share Geplaatst 25 december 2007 Ik vond het wel humor en van mij had ie langer mogen duren! groetjes GeoVlinder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden