Spring naar bijdragen

Premium member


berveling

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Ik ben premium member bij gc.com. Dit abonnement loopt af eind deze maand, dus heb ik geprobeerd een upgrade aan te vragen. Maar als ik alles netjes heb ingevuld dan krijg ik de melding:

 

There was an error while attempting to save your order!

 

* Authorize.Net Processing Error: A duplicate transaction has been

submitted. [AVS - AVS not applicable for this transaction]

 

Ik heb al een mail verzonden naar groundspeak en zij gaven als antwoord dat ik het volgend moest doen:

 

Clear out your cart

Log out

Close your browser

Start purchase from scratch

 

Dat heb ik dus gedaan, maar ik krijg nog steeds die error als ik mijn account wil upgraden.

Op een andere computer krijg ik ook deze melding. Ik gebruik dezelfde creditcard als die ik de eerste keer ook heb gebruikt.

 

Kent iemand dit probleem? Heeft iemand enig idee hoe ik toch mijn account kan upgraden???

 

groet,

Beata Berveling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste mensen,

 

Ik ben premium member bij gc.com. Dit abonnement loopt af eind deze maand, dus heb ik geprobeerd een upgrade aan te vragen. Maar als ik alles netjes heb ingevuld dan krijg ik de melding:

 

There was an error while attempting to save your order!

 

* Authorize.Net Processing Error: A duplicate transaction has been

submitted. [AVS - AVS not applicable for this transaction]

 

Ik heb al een mail verzonden naar groundspeak en zij gaven als antwoord dat ik het volgend moest doen:

 

Clear out your cart

Log out

Close your browser

Start purchase from scratch

 

Dat heb ik dus gedaan, maar ik krijg nog steeds die error als ik mijn account wil upgraden.

Op een andere computer krijg ik ook deze melding. Ik gebruik dezelfde creditcard als die ik de eerste keer ook heb gebruikt.

 

Kent iemand dit probleem? Heeft iemand enig idee hoe ik toch mijn account kan upgraden???

 

groet,

Beata Berveling

Misschien een stomme vraag maar is de creditcard niet verlopen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met het schaamrood op mijn kaken, moet ik bekennen dat het probleem toch in de kaart zat. Ik heb namelijk 2 kaarten op zak en ben vergeten mijn oude kaart te vernietigen. Die is dus niet meer geldig. (daar ben ik dus achter gekomen door de bank te bellen, hoe erg kan je het maken :ph34r: )

 

Topic kan gesloten woren

 

In ieder geval ben ik blij dat ik ook na 27 december als Premium Member door het leven kan gaan

 

Groet,

Beata

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...