Spring naar bijdragen

GSAK voor Symbian


florabora

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Heeft iemand GSAK al draaien op een Symbian telefoon? Ik heb geen idee waarom het wel of niet zou moeten kunnen en wat het concrete verschil tussen Symbian en Windows Mobile is dus ik doe maar een wild verzoek...

 

GSAK 'draait' alleen op windows 98 t/m vista en niet op de mobile versies. Het verschil tussen symbian en Mobile is ongeveer vergelijkbaar met het vergelijken van Windows met een ander OS als bv. Linux, MacOS. Er valt weinig uit te wisselen behalve gan met een emulator oid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GSAK 'draait' alleen op windows 98 t/m vista en niet op de mobile versies. Het verschil tussen symbian en Mobile is ongeveer vergelijkbaar met het vergelijken van Windows met een ander OS als bv. Linux, MacOS. Er valt weinig uit te wisselen behalve gan met een emulator oid.

Ok, dus GSAK kan nooit op een mobiele telefoon / pda / smartphone draaien... Dan is de enige optie dus om een html-export van GSAK naar je telefoon te gooien? Of heb je dan nog andere manieren (cachemate ofzo)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GSAK 'draait' alleen op windows 98 t/m vista en niet op de mobile versies. Het verschil tussen symbian en Mobile is ongeveer vergelijkbaar met het vergelijken van Windows met een ander OS als bv. Linux, MacOS. Er valt weinig uit te wisselen behalve gan met een emulator oid.

Ok, dus GSAK kan nooit op een mobiele telefoon / pda / smartphone draaien... Dan is de enige optie dus om een html-export van GSAK naar je telefoon te gooien? Of heb je dan nog andere manieren (cachemate ofzo)?

 

Proggies voor symbian ken ik niet maar er schijnt ook iets te zijn onder Java, even zoeken hier op het forum.

Maar HTML output is een hele goede optie (zeker in combinatie met spoilersync)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, dus GSAK kan nooit op een mobiele telefoon / pda / smartphone draaien... Dan is de enige optie dus om een html-export van GSAK naar je telefoon te gooien? Of heb je dan nog andere manieren (cachemate ofzo)?

 

Zeg nooit nooit ;)

 

Cachemate is voor PDA's. Maar samen met GSAK werkt het ook goed. Je hoeft dan niet een heel grote database te maken, maar kunt iedere keer een wat kleinere gebruiken.

Ikzelf doe beide, dus HTML (want dat leest prettig) en cachemate, voor als ik paperless op pad wil.

Meestal cache ik met anderen (teams), en dan is papier net ff handiger en ook leuker voor iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ok, dus GSAK kan nooit op een mobiele telefoon / pda / smartphone draaien... Dan is de enige optie dus om een html-export van GSAK naar je telefoon te gooien? Of heb je dan nog andere manieren (cachemate ofzo)?

 

Zeg nooit nooit :P

 

Cachemate is voor PDA's. Maar samen met GSAK werkt het ook goed. Je hoeft dan niet een heel grote database te maken, maar kunt iedere keer een wat kleinere gebruiken.

Ikzelf doe beide, dus HTML (want dat leest prettig) en cachemate, voor als ik paperless op pad wil.

Meestal cache ik met anderen (teams), en dan is papier net ff handiger en ook leuker voor iedereen.

 

 

cachemate onder mobile werkt niet met de standaard cachmate database (voor zover ik heb kunnen achterhalen)

 

Onder symbian gebruik ik een filebrowser om naar de HTML export to te browsen (want dat is standaard afgeschermd)

 

GSAK is dan wel een zakmes maar wel een met zoveel functies dat je een steekwagentje ervoor nodig zou hebben.. Dus.. gebruik het thuis en bewerk je gpxjes en exporteer naar wat je wil hebben.. (je schijnt het zelfs zo te kunnen doen dat je 1 macro start en die loopt overal doorheen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...