Spring naar bijdragen

Google map met caches maken


masterchef

Aanbevolen berichten

Als je het graag hebben wilt zul je er toch eens aan moeten beginnen en hoe langer je wacht hoe meer werk het wordt........

 

Ok, das duidelijk. Vandaag maar eens in GSAK gedoken. Na eerder hierin vastgelopen te zijn ga ik dit tooltje nu wel waarderen. Dus dat gedeelte zal wel goedkomen. Vandaag al een demootje gedaan met 500 caches. Maar nu nog hetzelfde maar dan op mijn website.

 

 

 

Een database bouwen op mijn website zal ook wel lukken, franky639 kan mij hier wel bij helpen. :offtopic:

 

 

 

Wat mij nu nog onduidelijk is hoe ik mijn gevonden caches in die database krijg, en hoe ik dat het makkelijkste wekelijks ververs, als het tenminste lukt een cache te vinden :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
ReizenReizen

Het is al weer een tijdje geleden maar recentelijk toch maar weer flink aan het hobbien geweest.

 

 

Voor de geinteresseerden, onze vernieuwde geocache pagina is hier te vinden:

 

http://geocaching.zakhooi.net/

 

Voor de oplettende bezoeker: Ik weet het de code is niet om aan te zien en ik ben niet van om het te gaan opruimen, ik ben al lang blij dat het allemaal werkt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is al weer een tijdje geleden maar recentelijk toch maar weer flink aan het hobbien geweest.

 

 

Voor de geinteresseerden, onze vernieuwde geocache pagina is hier te vinden:

 

http://geocaching.zakhooi.net/

 

Voor de oplettende bezoeker: Ik weet het de code is niet om aan te zien en ik ben niet van om het te gaan opruimen, ik ben al lang blij dat het allemaal werkt :)

 

Ik heb ooit een macro gehad (die het wellicht in gsak 7 niet meer doet) die een cachemap aanmaakte met de Geocache Icoontjes als plaatjes ipv de lelijke Google ballonnetjes... In geen tijden bijgewerkt staat het op mijn site waar ik met FTP niet meer bijkan..

 

Zucht

 

Nou dat dus

 

ik zal thuis (ben nu aan het werk) eens kijken of ik er een mooie tutorial van kan maken.. maar volgens mij heb ik een en ander van GPSgek gejat maar lang niet alles...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ooit een macro gehad (die het wellicht in gsak 7 niet meer doet) die een cachemap aanmaakte met de Geocache Icoontjes als plaatjes ipv de lelijke Google ballonnetjes... In geen tijden bijgewerkt staat het op mijn site waar ik met FTP niet meer bijkan..

 

Zucht

 

Nou dat dus

 

ik zal thuis (ben nu aan het werk) eens kijken of ik er een mooie tutorial van kan maken.. maar volgens mij heb ik een en ander van GPSgek gejat maar lang niet alles...

 

Dat is een kwestie van smaak.

Die icoontjes is een kwestie van plaatjes omwisselen maar ik heb juist bewust voor de bolletjes gekozen omdat die juist mooi met de punt naar de exacte lokatie wijzen en die geocache-'baksteentjes' niet.

Maar idd, ieder z'n smaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is al weer een tijdje geleden maar recentelijk toch maar weer flink aan het hobbien geweest.

 

 

Voor de geinteresseerden, onze vernieuwde geocache pagina is hier te vinden:

 

http://geocaching.zakhooi.net/

 

Voor de oplettende bezoeker: Ik weet het de code is niet om aan te zien en ik ben niet van om het te gaan opruimen, ik ben al lang blij dat het allemaal werkt :cry:

Ziet er goed uit. Vooral de layout vind ik keurig! :D

 

ik zal thuis (ben nu aan het werk) eens kijken of ik er een mooie tutorial van kan maken.. maar volgens mij heb ik een en ander van GPSgek gejat maar lang niet alles...

Eehm... "Jatten" wordt niet op prijs gesteld :) , vragen en dan gebruiken is geen enkel probleem.

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...