Spring naar bijdragen

Cache in het buitenland


de Reddertjes

Aanbevolen berichten

Ik lees elke keer in andere draadjes dat er geocachers op zoek zijn naar een cache in het buitenland waar er nog geen gescoord is. Wat wordt hiermee bedoeld, aangezien wij van de zomer een cache in Hong Kong hebben gedaan en wel benieuwd ben of dat voor ons dan ook geldt. :P

 

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ehm...

 

Lijkt mij dat er bedoeld wordt, dat de cacher in kwestie in het betreffende land nog nooit een cache gedaan heeft en er in dat land dus een wil 'scoren'? Vinden, lopen, doen.'t Is maar net hoe je het noemen wil.....

 

Zoiets??

 

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees elke keer in andere draadjes dat er geocachers op zoek zijn naar een cache in het buitenland waar er nog geen gescoord is. Wat wordt hiermee bedoeld, aangezien wij van de zomer een cache in Hong Kong hebben gedaan en wel benieuwd ben of dat voor ons dan ook geldt. :P

 

Groetjes

 

Nee, wat je volgens mij bedoeld geldt niet voor jullie. De Cache die jullie gevonden hebben was al ruim 100x voor jullie gevonden :sleep1:. Dan heb je dus niet een cache gedaan niet nog gescoord was (FTF) en ben je dus zeker niet de eerste van een land (FTFIAC; First To Find In A Country). Dat laatste is in maar nog weinig landen mogelijk...

 

Mike

Nightfire

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een iets wat gerelateerde vraag aan cache in het buitenland,

ik heb een aantal caches gevonden in ierland. die heb ik op GC.com gelogd.

hoe krijg ik ze nu bijgewerkt in mijn statistieken van gevonden logs? (de aantallen bedoel ik) dat getal verandere niet als ik ze ingevoerd heb. meen keer gelezen te hebben dat je hier iets anders voor moet doen.

maar kan het niet terug vinden met verschillende zoek opdrachten in het forum.

 

tjarko,.

 

 

laat maar het duurde dus gewoon iets langer dan normaal. :newyear:

bewerkt door tjarko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik heb dit draadje net gelezen en ik weet niet of ik het wel goed begrijp. (zal wel aan mij liggen). B)

 

Maar de vraag die ik heb is als ik een cache in het buitenland vind die nog door niemand gelogged is, dan is dat een FTF.

 

Kan ik deze FTF dan ook op Geocaching.nl voor de FTF ranking opvoeren? :dribble:

 

Waarschijnlijk een open deur maar ik weet het echt niet.

 

 

 

Groeten,

 

fredzuid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...