Spring naar bijdragen

Nieuwe Goodies!


Geoman

Aanbevolen berichten

Even een antwoord op de diverse vragen:

 

Kruimel: bij elke zending probeer ik ook een nieuw artikel mee te krijgen. Dit keer de rotsjes. Maar die zijn out-of-stock op het moment. Net zoals de tri-light key chain die besteldag.

 

Wolfje: nee ik kom niet op het Halloween event. Dit weekend zit ik liturgische tekstverwerking te doen voor/met wat nonnen. :thumbup:

We zijn aan het verkennen wat de prijzen van shirts zouden zijn als we ze hier maken. Gezien de kleine aantallen die we kunnen afnemen zal ook die weg geen goedkope shirts opleveren, zo ziet het ernaar uit. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
ReizenReizen

Off-topic en niet belangrijk: Misschien heb je wel gelijk over de naam. Je komt echter Ku-Klux-Klan en Klu-Klux-Klan tegen. Ach wat dondert het ook, geen woorden meer aan vuil maken. Het voetstaplogo vind ik overigens wel mooi.

Het vermelde logo blijft populair bij de medewerkers van opencaching.

Verder is er iets gekomen met een grote letter O en het woord caching erin.

En tenslotte: eenzaam onderaan maar in kleur staat het voetstap-in-het-zand logo van GeoGerard (ja toch?)

Aanschouw het met eigen ogen:

http://www.opencaching.de/html/logos.html

De populariteit van het eerste ontwerp (kruizig symbool) bij de groep van Duitse opengeocachers snap ik niet zo.

(En nu niet aankomen met stomme Duitser-grappen svp.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal binnen zijn ze nog niet. Maar wel zo goed als. Ik denk (vanachtend de transport-trace opgevraagd) dat ze op dit moment ergens hoog in de lucht hangen om bijna de halve wereld rond te gaan.

Voorgaande ervaringen hebben uitgewezen dat het op zijn vroegst woensdag hier is maar soms volgt mijn pak een duistere lange weg op en neer van Munchen via Hamburg naar Munchen naar Rotterdam. Ik denk dat dit komt omdat ik niet betaal voor dure 'express' en ze toch moeten zorgen voor verschil met de goedkopere 'expedited' :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

In het kader van de eenwording van Europa (EU en zo) even een bericht over andere goodiesshops in Europa.

Er is in België een goodiesshop opgericht door Speerpunt en Rovertje die evenwel nog niet veel verschillende zaken heeft. Het moet nog goed op gang komen. Kijk eens bij:

http://www.geocacher.be/ en doorkilkken naar 'goodies'.

Sinds kort is er ook een Duitse goodiesshop. Dat werd tijd (mijn mening) en je kan hem vinden op: http://www.trekking2000.de/

Verder is ook in Rusland een shop. Ze hebben er extra warme T-shirts met opdruk o.a.

Zie eens bij http://www.geocaching.ru/?pn=17 en ze gebruiken als grondvorm voor hun logo iets heel bekends...

 

En om de rest van de wereld niet achter te stellen: er is ook een Japanse goodiesshop:

http://www.geocaching.jp/goods.asp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's toch wel lollig, het logo vierendelen en achter elkaar zetten. Maar worden er rechten geschonden of zo?

Vast wel, maar trekken de russen zich daar iets van aan? Denk het niet.

Trouwens, ik heb geprobeerd wat te bestellen maar dat lukt me niet. Dan moet ik maar weer bij Lupardi terecht :dribble:

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief :dribble: Once a woman has given you her heart you can never get rid of the rest of her.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar worden er rechten geschonden of zo?

Tja, het is Rusland en daar staat het met de rechten van niks en niemand zo florisant.

Maar of er in dit geval auteursrechten of merkrechten (beeldrecht) worden geschonden: dat is heel moeilijk vast te stellen. En het kan zijn dat ze gewoon licentierechten aan gc.com betalen: een paar honderd roebeltjes per verkocht shirtje. In dollarcents vertaald gewoon niks dus. Vertaal de prijs van hun T-shirtje maar eens naar dollars!

 

Neem maar eens een 'officieel' muziek-CDtje van 25 euro. Dat komt naar Indiase maatstaven uit op een weeksalaris van een ingenieur! Vandaar dat hetzelfde CD-tje in India heel veel goedkoper is! Hetzelfde geldt voor studieboeken: 80 euro is hier al duur: in India leeft een student meer dan 2 maanden op zoveel geld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

 

maare prof

 

kunnen we niet gewoon in nederland wat laten bedrukken ?

leuke gadgets of truinen bodywarmers jassen enz

moet je toestemming hebben van .com om het logo te gebruiken ?

we kunnen hier natuurlijk ook t shirts en bodywarmers laten bedrukken.

 

groetjes Wolfje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder gekheid, een leuke, stevige warme bodywarmer speciaal voor Geocachers met natuurlijk allerlei zakjes en vakjes voor alle apparatuur en een geo opdruk zou ik best op prijs stelleen en dan vooral ook de mogelijkheid om het ding te kunnen passen. Idem voor winter en zomer jassen met van die uitritsbare voeringen en dergelijk. Goed spul mag een paar centen kosten.

 

Trouwens Lupardi, stuur mij ook maar die zwarte pet met lichtgevende of oplichtende geo opdruk, die van de goodieshop die begin januari weer te verkrijgen is. :lol1:

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;)Wat moet je doen als je een bedreigde diersoort een bedreigde plantensoort ziet opeten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
moet je toestemming hebben van .com om het logo te gebruiken ?

Volgens de .com mag je het logo voor eigen gebruik vrij gebruiken. Zolang het maar om kleine aantallen gaat heb je in principe toestemming.

het is ergens te vinden op de .com site, ik weet alleen niet meer waar precies. Er stonden ook een aantal voorbeelden bij. Bijvoorbeeld:

Een eigengebreide trui met logo is toegestaan. Of een zelfgeborduurt logo op een t-shirt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...