volksdansje Geplaatst 1 november 2007 Share Geplaatst 1 november 2007 Vanmiddag liepen wij een nieuwe cache "over the top 2", deze is ter vervanging gekomen van "over the top". Doordat we nog wisten waar de "oude" cache lag, zijn we nieuwsgierig gaan kijken en inderdaad alles lag er nog inclusief het logboek met leuke logjes, terwijl deze cache al lange tijd in het archief zit. Je probeert toch altijd een leuk logje te schrijven als je een cache vind, want dat is leuk voor de maker van de cache. Nu blijkt dus in sommige gevallen dat als een cache gearchiveerd wordt, de eigenaar verder geen aktie onderneemt om het een en ander te verwijderen, zo ontstaat er natuurlijk een rotzooitje. Het leggen van een cache is een leuke en spannende onderneming, maar de maker moet dan ook de verantwoording nemen om de boel weer op te ruimen als de cache in het archief gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 1 november 2007 Share Geplaatst 1 november 2007 (bewerkt) Er was al eens een draadje over een aanverwant onderwerp geweest. Zeker de moeite van het lezen waard, er zat een interessante discussie over het loggen van gearchiveerde caches in. 1 november 2007 bewerkt door TuuronTour Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keurli Geplaatst 1 november 2007 Auteur Share Geplaatst 1 november 2007 Een mail gestuurt naar de eigenaar. Hij mag blijven liggen en ik zag dat er nadat deze gearchiveerd is nog gelogd is. Mischien is het dan toch leuk om nog even een leuk logje te schrijven. Ik was wel niet op zoek naar deze cache maar was toch wel verbaasd dat ik hem vond. Leuke ervaring en ook uiteraard jullie reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden