Kiddooz Geplaatst 23 november 2005 Geplaatst 23 november 2005 Beste medecachers in de HCT. Om het wiel niet opnieuw uit te vinden even een vraag. Waar zijn jullie naar toe geweest voor toestemming voor een cache op gemeentegrond? Welke afdeling en zo. Dan weet ik precies welke persoon ik moet hebben. Scheelt weer tijd als ze al een beetje bekend zijn met geocaching. Het gaat dus om de gemeente Den Haag.
BigFurryMonster Geplaatst 25 november 2005 Geplaatst 25 november 2005 Heb het antwoord niet voor je, maar heb wel interesse als jij het weet. Van StaatsBosBeheer West krijg ik helaas geen antwoord.
BigFurryMonster Geplaatst 29 december 2005 Geplaatst 29 december 2005 Dit was de oorzaak: ----------------------------------------------- Onderstaand bericht is een standaard bericht: Recent zijn wij erachter gekomen dat er een technisch mankement was met ons mailadres West@Staatsbosbeheer.nl Hierdoor hebben wij tot op heden uw mail niet kunnen lezen en behandelen. Wij vinden dit een vervelende situatie en vragen om begrip voor het ongemak. Het kan zijn dat uw inmiddels zelf via andere wegen antwoord op uw vraag/opmerking heeft gekregen. Mocht dit niet het geval zijn en uw mail nog steeds actueel zijn, verzoek ik u dit kenbaar te maken via West@Staatsbosbeheer.nl Uw mail zal dan spoedig worden afgehandeld. Met vriendelijke groet, Secretariaat Staatsbosbeheer Regio West ----------------------------------------------- Toch netjes. Ze hebben mijn mail nu doorgestuurd naar de beheerder van het bos waar ik een cache wil plaatsen.
BigFurryMonster Geplaatst 4 januari 2006 Geplaatst 4 januari 2006 Vandaag bij de SBB-boswachter geweest. Hij reageerde enthousiast op het fenomeen geocaching; we hebben zelfs een ritje door het gebied gemaakt om geschikte plaatsen uit te zoeken!
Kiddooz Geplaatst 17 januari 2006 Auteur Geplaatst 17 januari 2006 (bewerkt) Vandaag bij de SBB-boswachter geweest. Hij reageerde enthousiast op het fenomeen geocaching; we hebben zelfs een ritje door het gebied gemaakt om geschikte plaatsen uit te zoeken! <{POST_SNAPBACK}> He te gek! Ben benieuwd! Heb wel inmiddels de email van de juiste persoon in Rijswijk. Vervolg. Kijk zo kan het ook. Gisteren een mailtje gestuurd. Vanochtend al antwoord. Hij had de uitzending op Talpa gezien en vond het wel een interessant fenomeen. Ik mag mijn gang gaan als we de natuur maar respecteren en zorgen voor een makkelijk toegankelijke cache. Nou, da's geen probleem natuurlijk. Hij wenste me zelfs veel succes! 18 januari 2006 bewerkt door Kiddooz
jojonl Geplaatst 2 maart 2006 Geplaatst 2 maart 2006 nou kijk, ik heb contact gehad met de gemeente sittard-geleen, maar die weten er absoluut geen raad mee. als het gaat om een tijdelijke speurtocht was het allemaal geen probleem, maar tsja, een cache voor 1 weekendje plaatsen vinden we toch echt te veel werk... kortom: wat zouden jullie nu doen??
De Roode Loper Geplaatst 2 maart 2006 Geplaatst 2 maart 2006 nou kijk,ik heb contact gehad met de gemeente sittard-geleen, maar die weten er absoluut geen raad mee. als het gaat om een tijdelijke speurtocht was het allemaal geen probleem, maar tsja, een cache voor 1 weekendje plaatsen vinden we toch echt te veel werk... kortom: wat zouden jullie nu doen?? <{POST_SNAPBACK}> Persoonlijk langs gaan en e.e.a. toelichten of neem de desbetreffende ambtenaar eens mee het veld in en leg uit hoe het spel gaat en wat je precies wilt doen (plekken/wp's aanwijzen). Suc6
arie Geplaatst 2 maart 2006 Geplaatst 2 maart 2006 Als je in je mail verwijst naar de sites van GC.nl en gc.com kun je je een hoop uitleg besparen. Bovendien zien de sites er betrouwbaar uit :naughty: en hebben mensen meteen een idee waar't over gaat.
jojonl Geplaatst 2 maart 2006 Geplaatst 2 maart 2006 probleem is nu effe: welke ambtenaar? van welke afdeling?? zoals al eerder op meerdere draadjes te vinden: bij de gemeenten weet men vooral niet HOE hier mee om te gaan en WIE het moet regelen ALS er al iets te regelen valt... kortom: graag tips over welke afdeling het meest succes kan bieden... (overigens zoeken we al naar alternatieven bij een plaatselijke boer of zo...)
TuuronTour Geplaatst 2 maart 2006 Geplaatst 2 maart 2006 probleem is nu effe: welke ambtenaar? van welke afdeling?? Mogelijke afdelingsnamen: - Beheer Buitenruimte - Groenbeheer - Gemeente/stadswerken
go-go Geplaatst 2 maart 2006 Geplaatst 2 maart 2006 probleem is nu effe: welke ambtenaar? van welke afdeling?? Mogelijke afdelingsnamen: - Beheer Buitenruimte - Groenbeheer - Gemeente/stadswerken <{POST_SNAPBACK}> Wij zijn via de website van de gemeente terecht gekomen bij 'afdeling vergunningen', en vervolgens overgedragen aan de boswachter.
Wij Drie Geplaatst 3 maart 2006 Geplaatst 3 maart 2006 probleem is nu effe: welke ambtenaar? van welke afdeling?? <{POST_SNAPBACK}> Wij hebben destijds succes gehad bij de afdeling Automatisering (want internet). tot cache, team Wij Drie
Aanbevolen berichten