cirkel Geplaatst 31 oktober 2007 Geplaatst 31 oktober 2007 Hallo Kan ik op de een of andere manier op mijn pc zien wat er op de micro sd kaart in mijn garmin 60 csx zit Bedankt Cirkel
De Armadillo's Geplaatst 31 oktober 2007 Geplaatst 31 oktober 2007 Hallo Kan ik op de een of andere manier op mijn pc zien wat er op de micro sd kaart in mijn garmin 60 csx zit Bedankt Cirkel Die zou (als het goed is) als virtuele drive op je computer moeten verschijnen als je de 60csx op je pc hebt aangesloten. Via 'eigenschappen' kun je dan de grootte van de drive zien en ook hoeveel er gebruikt is.
getzie family Geplaatst 31 oktober 2007 Geplaatst 31 oktober 2007 Volgens mij maar ik weet het ook niet zeker : Via MapSource laden van de GPS naar de computer ,dan kun je zien wat er op de gps staat. Hoop ik. GREOTEN DE GETZIE FAMILY.
cirkel Geplaatst 31 oktober 2007 Auteur Geplaatst 31 oktober 2007 Hallo Kan ik op de een of andere manier op mijn pc zien wat er op de micro sd kaart in mijn garmin 60 csx zit Bedankt Cirkel Die zou (als het goed is) als virtuele drive op je computer moeten verschijnen als je de 60csx op je pc hebt aangesloten. Via 'eigenschappen' kun je dan de grootte van de drive zien en ook hoeveel er gebruikt is. Zou ik ook gedacht hebben. Dit is dus niet zo. Maar hij wordt alleen herkend door mapsource als hij USB is aangesloten
Lex Geplaatst 31 oktober 2007 Geplaatst 31 oktober 2007 (bewerkt) Om te kunnen zien wat er op de SD-kaart staat zijn er drie mogelijkheden. 1. Haal de microkaart uit het toestel, plaats hem in de adapter, en zet het geheel in een SD-kaartlezer. In Windows verkenner kun je hem gewoon uitlezen. 2. Geef op het toestel MENU/MENU/Instellen/Interface/USB Massa opslag/. Je hebt nu dezelfde mogelijkheden als bij 1., alleen iets trager. 3. Als bij 1. of 2., maar open nu in MapSource de betreffende map. Je kunt tracks zo rechtstreeks in MapSource laden. 31 oktober 2007 bewerkt door Lex
kwibus Geplaatst 31 oktober 2007 Geplaatst 31 oktober 2007 Probeer het volgende eens. Haal het kaartje uit de gps en stop het in een verloopkaart van sd micro naar sd normaal. Daarna kan je hem in een kaartlezer doen. groet kwibus
De Armadillo's Geplaatst 31 oktober 2007 Geplaatst 31 oktober 2007 Hallo Kan ik op de een of andere manier op mijn pc zien wat er op de micro sd kaart in mijn garmin 60 csx zit Bedankt Cirkel Die zou (als het goed is) als virtuele drive op je computer moeten verschijnen als je de 60csx op je pc hebt aangesloten. Via 'eigenschappen' kun je dan de grootte van de drive zien en ook hoeveel er gebruikt is. Zou ik ook gedacht hebben. Dit is dus niet zo. Maar hij wordt alleen herkend door mapsource als hij USB is aangesloten Hmm, zo werkt het bij mijn Garmin nuvi wel ... Eind van deze week verwacht ik een 60csx uit de VS dus dan kan ik het pas zelf proberen. Vooralsnog zit er misschien niets anders op dan even de batterijen eruit halen en kijken wat erin zit .
Lex Geplaatst 31 oktober 2007 Geplaatst 31 oktober 2007 (bewerkt) Misschien heerst er een misverstand. De routes, tracks en waypoints staan in het interne geheugen van de 60Cx. Deze kun je gewoon in MapSource laden via de knop ontvangen van apparaat. Daarvoor moet het toestel in de gewone gebruiksmodus staan. Daarnaast kun je tracks opnemen op de SD-geheugenkaart. Deze zijn op het toestel zelf niet zichtbaar. Je kunt alleen zien dat er tracks op de SD-kaart staan, maar je kunt ze niet bekijken. In de vorige berichten hebben we het dus over deze tracks op de geheugenkaart. 31 oktober 2007 bewerkt door Lex
Krijgertjes Geplaatst 31 oktober 2007 Geplaatst 31 oktober 2007 Hallo Kan ik op de een of andere manier op mijn pc zien wat er op de micro sd kaart in mijn garmin 60 csx zit Bedankt Cirkel Die zou (als het goed is) als virtuele drive op je computer moeten verschijnen als je de 60csx op je pc hebt aangesloten. Via 'eigenschappen' kun je dan de grootte van de drive zien en ook hoeveel er gebruikt is. Zou ik ook gedacht hebben. Dit is dus niet zo. Maar hij wordt alleen herkend door mapsource als hij USB is aangesloten Je kunt vanaf de PC wel de SD kaart bereiken maar dan moet je eerst USB MASS STORAGE inschakelen op de Garmin op de Interface pagina (via Setup). Niet alle data is overigens te gebruiken!
De Armadillo's Geplaatst 9 november 2007 Geplaatst 9 november 2007 (bewerkt) Een manier om (zonder pc) het gebruik van de sd-kaart te bekijken is: Menu -> Menu -> Instellen -> Systeem -> Menu -> Kaart info (hiermee wordt dus de sd-kaart bedoeld en niet de maps!) Dit geeft alleen een totaaloverzicht; je kunt dan niet de inhoud bekijken. 9 november 2007 bewerkt door De Armadillo's
Ringeling Geplaatst 29 november 2007 Geplaatst 29 november 2007 (bewerkt) Ik lees op een ander forum dat je beter geen Sandisk SD-kaarten kunt gebruiken voor de Garmin 60CSX. Iemand ervaringen met de Toshiba SD-kaarten? Edit: inmiddels tegen een hele nette prijs een geheugenkaart besteld, samen met de 60CSX. Gewoon bij een goede leverancier. Komt helemaal goed. 29 november 2007 bewerkt door Ringeling
Aanbevolen berichten