koenjado Geplaatst 30 oktober 2007 Share Geplaatst 30 oktober 2007 Hoi, ik ben een tweetal weken geleden gebeten door het Cache virus. Ik ben sindsdien driftig op zoek naar een Garmin 60Cx, maar Euro prijzen zijn hoog. De US prijzen zijn zeer interessant. Zo heb ik een quote liggen van GPS City {www.gpscity.com}, maar ik heb geen ervaring of zij goed/slecht/betrouwbaar etc. zijn. Zijn er GeoCache collega's die wel ervaring hebben met GPS City?? Ik kijk uit naar jullie verfrissende terugkoppeling!! Greetz, Koenjado Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hecy Geplaatst 30 oktober 2007 Share Geplaatst 30 oktober 2007 Ik heb dit jaar ook een GPS uit Amerika aangeschaft via GPS-city. Binnen een week had ik 'm binnen. Even wat instellingen wijzigen en je kan de wei weer in HECY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Armadillo's Geplaatst 30 oktober 2007 Share Geplaatst 30 oktober 2007 Hoi, ik ben een tweetal weken geleden gebeten door het Cache virus. Ik ben sindsdien driftig op zoek naar een Garmin 60Cx, maar Euro prijzen zijn hoog. De US prijzen zijn zeer interessant. Zo heb ik een quote liggen van GPS City {www.gpscity.com}, maar ik heb geen ervaring of zij goed/slecht/betrouwbaar etc. zijn. Zijn er GeoCache collega's die wel ervaring hebben met GPS City?? Ik kijk uit naar jullie verfrissende terugkoppeling!! Greetz, Koenjado Ik wilde hem in eerste instantie ook via GPSCity aanschaffen, maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan omdat niet alles wat ik wilde hebben op voorraad was. Daarom net gisteren de knoop doorgehakt en besteld bij www.offroute.com. De prijs van de 60csx is hier $345. In een ander draadje zijn er positieve reakties over OFFROUTE, INC. Vandaar hier besteld. Succes met je keuze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...