koenjado Geplaatst 30 oktober 2007 Share Geplaatst 30 oktober 2007 Hoi, ik ben een tweetal weken geleden gebeten door het Cache virus. Ik ben sindsdien driftig op zoek naar een Garmin 60Cx, maar Euro prijzen zijn hoog. De US prijzen zijn zeer interessant. Zo heb ik een quote liggen van GPS City {www.gpscity.com}, maar ik heb geen ervaring of zij goed/slecht/betrouwbaar etc. zijn. Zijn er GeoCache collega's die wel ervaring hebben met GPS City?? Ik kijk uit naar jullie verfrissende terugkoppeling!! Greetz, Koenjado Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hecy Geplaatst 30 oktober 2007 Share Geplaatst 30 oktober 2007 Ik heb dit jaar ook een GPS uit Amerika aangeschaft via GPS-city. Binnen een week had ik 'm binnen. Even wat instellingen wijzigen en je kan de wei weer in HECY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Armadillo's Geplaatst 30 oktober 2007 Share Geplaatst 30 oktober 2007 Hoi, ik ben een tweetal weken geleden gebeten door het Cache virus. Ik ben sindsdien driftig op zoek naar een Garmin 60Cx, maar Euro prijzen zijn hoog. De US prijzen zijn zeer interessant. Zo heb ik een quote liggen van GPS City {www.gpscity.com}, maar ik heb geen ervaring of zij goed/slecht/betrouwbaar etc. zijn. Zijn er GeoCache collega's die wel ervaring hebben met GPS City?? Ik kijk uit naar jullie verfrissende terugkoppeling!! Greetz, Koenjado Ik wilde hem in eerste instantie ook via GPSCity aanschaffen, maar dat heb ik uiteindelijk niet gedaan omdat niet alles wat ik wilde hebben op voorraad was. Daarom net gisteren de knoop doorgehakt en besteld bij www.offroute.com. De prijs van de 60csx is hier $345. In een ander draadje zijn er positieve reakties over OFFROUTE, INC. Vandaar hier besteld. Succes met je keuze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blauwvinger Geplaatst 30 oktober 2007 Share Geplaatst 30 oktober 2007 Om de prijs te drukken zou je ook voor een Vista Hcx kunnen gaan. Zelfde mogelijkheden en een stuk goedkoper, ook in $. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cirkel Geplaatst 30 oktober 2007 Share Geplaatst 30 oktober 2007 Ik heb vanmorgen een amerikaans model binnengekregen met een nederlandse patch geinstalleerd inclusief mapsource en topo nederland. Prijs inclusief verzendkosten waren €320 Interesse, stuur even een pb Cirkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamTobi Geplaatst 30 oktober 2007 Share Geplaatst 30 oktober 2007 Goede ervaringen gehad met deze shop 2x. Snel/compleet en goedkoop tov NL shops Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forward_observer Geplaatst 31 oktober 2007 Share Geplaatst 31 oktober 2007 Enige tijd geleden ook bij deze zaak besteld en heel netjes afgehandeld. ook vragen van mijn kant snel en adequaat beantwoord!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team van Druten Geplaatst 31 oktober 2007 Share Geplaatst 31 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb zelf mijn Garmin 60 CSX via Ebay bij Bestrealdeals in de VS besteld. Is super netjes geregeld, binnen een week in huis, netjes in cadeauverpakking (happy birthday) voor de douane. Kosten € 320,- Ook met Nedrlandse patch en Mapsource, Topo Nederland etc. Team van Druten 31 oktober 2007 bewerkt door Team van Druten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden