boscottage Geplaatst 27 oktober 2007 Share Geplaatst 27 oktober 2007 Choose profile foto. Hoe werkt dat?? Hoe krijg ik een foto of plaatje bij ons profiel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skjal Geplaatst 27 oktober 2007 Share Geplaatst 27 oktober 2007 (bewerkt) Bedoel je zoiets als hiernaast? Dat heet een avatar. Ga daarvoor naar "instellingen"(zie hierboven) -->persoonlijk profiel--> wijzig avatar óf persoonlijke foto wijzigen. 27 oktober 2007 bewerkt door Mr. John Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
boscottage Geplaatst 27 oktober 2007 Auteur Share Geplaatst 27 oktober 2007 Hartelijk dank. Zoals je ziet is dit gelukt. Nu komt de volgende vraag: Hoe krijg ik dit plaatje bij mijn eigen profiel? Bij je teamnaam dus!! Alvast onze hartelijke dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 27 oktober 2007 Share Geplaatst 27 oktober 2007 Kun je de vraag misschien wat duidelijker stellen? Ik zie zowel bij je profiel op dit forum als bij de profiel op gc.com een plaatje staan. Waar wil je nog een plaatje bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 27 oktober 2007 Share Geplaatst 27 oktober 2007 Als je banners ('erkenningen') is wat je bedoeld, kijk dan eens in dit draadje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skjal Geplaatst 27 oktober 2007 Share Geplaatst 27 oktober 2007 (bewerkt) Hartelijk dank. Zoals je ziet is dit gelukt. Nu komt de volgende vraag: Hoe krijg ik dit plaatje bij mijn eigen profiel? Bij je teamnaam dus!! Alvast onze hartelijke dank. Die staat er dus al. Kijk maar bij je profiel op gc.com 27 oktober 2007 bewerkt door Mr. John Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GoudHaartje Geplaatst 27 september 2008 Share Geplaatst 27 september 2008 Ik snap hoe je een avatar bij je naam kunt zetten. Maar ik wil de onze veranderen. Ik heb met de kids een eigen logo gemaakt, maar steeds zie ik de oude vier kleur in het forum als ik een bericht post. Wat gaat er fout ? groetjes wendy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 28 april 2010 Share Geplaatst 28 april 2010 (bewerkt) Die vraag heb ik ook. Ik heb mijn avatar veranderd, maar mijn oude blijft steeds terugkeren edit ; gevonden Eerst de oude verwijderen en dan pas de nieuwe plaatsen. Lijkt alsof hij ergens in een cache blijft hangen 28 april 2010 bewerkt door MacDD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden