Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Beetje flauw om alle caches nu te gaan opsommen

Volgens mij worden er helemaal geen caches opgesomd.

Er worden voorbeelden uitgewisseld van allerlei soorten Stereogrammen of steganogrammen.

Antarctica

Geplaatst
Beetje flauw om alle caches nu te gaan opsommen

Volgens mij worden er helemaal geen caches opgesomd.

Er worden voorbeelden uitgewisseld van allerlei soorten Stereogrammen of steganogrammen.

Antarctica

En daarmee wordt er ook een clou weggegeven want wat als je niet wist dat dat een stereogram was? Dan is nu de clou gegeven. :beerchug:

Dus gewoon een slot op dit draadje.

Geplaatst

Topic opgeschoond, omdat ook mijn inziens teveel weggegeven wordt van de oplossing van de puzzel(s). Verzoek om eventuele tips omtrent dit soort puzzels via de PM naar de topicstarter te sturen!

Geplaatst

Wat een enorm kinderachtig ge*.

Op dit forum zie ik enorm veel gedreuzel over "coins ruilen" en "hondjes die dood gegaan zijn"; zaken waar ik geen boodschap aan heb.

Nu is er eindelijk een onderwerp waar ik in geinteresseerd ben, gaat het draadje op slot en wordt opgeschoond.

Als iemand vraagt waar caches liggen met wiskundige problemen als achtergrond, en ik raad Het Hoogtepunt en Deeblegeips aan, gaat het draadje dan ook dicht?

Ik zie in dit hele draadje nog steeds niets wat op "weggeven van oplossingen van puzzels" lijkt.

Antarctica

Geplaatst

Niks, ge*** :beerchug:

De term steganografie valt en er worden caches en GC-nummers gestrooid. Heel eenvoudig om nu die caches op te lossen, omdat men daarvan te weten komt dat daar steganografie achter zit.

Team Jemar :huh:

Geplaatst

Op dit forum zie ik enorm veel gedreuzel over "coins ruilen" en "hondjes die dood gegaan zijn"; zaken waar ik geen boodschap aan heb.

Nu is er eindelijk een onderwerp waar ik in geinteresseerd ben, gaat het draadje op slot en wordt opgeschoond.

Als iemand vraagt waar caches liggen met wiskundige problemen als achtergrond, en ik raad Het Hoogtepunt en Deeblegeips aan, gaat het draadje dan ook dicht?

Ik zie in dit hele draadje nog steeds niets wat op "weggeven van oplossingen van puzzels" lijkt.

Antarctica

Kinderachtig ach...vind ik niet! We hebben een groot forum: een ieder met zijn wensen....de één wil het verdriet van het overlijden van zijn hond delen, de ander wil wat weten over zijn gps en weer de ander is geïnteresseerd in puzzels. Nou, prima toch: laat elkaar toch en beetje in elkaars waarde!

Het draadje op slot? Het draadje is niet op slot: ik heb alleen het onderwerp opgeschoond, omdat ik het idee had dat er teveel van een puzzel wordt weggegeven. Is dat kinderachtig? Misschien wel, misschien niet... maar ik denk dat de cache-eigenaar dit niet op prijs stelt als de clou weggegeven wordt. Daarom is het topic opgeschoond! Als iemand vraagt om caches met een wiskundige achtergrond gaan ze niet op slot zolang ze niets van de oplossing weergeven!

Geplaatst

Ik ben waarschijnlijk veel dommer dan jullie.

Ik heb nergens in dit draadje iets gezien wat de oplossing van welke cache dan ook, dichterbij brengt.

Daarom vind ik het ge*.

Antarctica

Geplaatst
Ik ben waarschijnlijk veel dommer dan jullie.

Ik heb nergens in dit draadje iets gezien wat de oplossing van welke cache dan ook, dichterbij brengt.

Daarom vind ik het ge*.

Antarctica

Ik weet niet of je dommer bent dan ik of anderen zijn: misschien ben ik ook wel dom :huh: . Met ander woorden: kan er geen oordeel over geven en wil ik al helemaal niet: heb ik niet voor geleerd laat ik maar zeggen :beerchug: ! Maar goed, zo kunnen we heen en weer blijven posten en wat bereiken we er mee?!

Je mag het ge* vinden: is je goed recht. Ik blijf bij mijn mening en da's mijn goed recht...

Verzoek om eventuele vragen of onduidelijkheden verder via de pm af te handelen!

Geplaatst

Wat betreft dat weergeven van dat stereogram... ik zie daar ècht geen probleem in.

Ik denk dat de meeste mensen wel een stereogram herkennen als ze er een zien. 't Gaat em over het er uit krijgen wat er IN zit. Dat moet je gewoon ZIEN... ik dus niet :huh: . Heb er zo dus nog geeneen gelopen.

Wat betreft steganografie... daar moet je idd geen cachevoorbeelden van gaan opsommen, want dan is de lol er idd van af.

Maar inderdaad... er zijn tal van mogelijkheden voor steganografie:

• watermerken
  • rar archief gecamoufleerd als jpg
  • tekst verborgen in de afbeelding
  • ...

Ik hoop dat ik hiermee niet teveel gezegd heb? :beerchug:

Geplaatst

Moderator,

Dit was niet mijn bedoeling.

Ik wilde weten of mijn toekomstige mistery een kans had met stegano (was het al ooit gebruikt?)

Dit weten we nu dus

Gelieve op slot te doen

Dank u

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...