Spring naar bijdragen

Almeresnow caching event


Draghkar

Aanbevolen berichten

Onder dit linkje vond ik het volgende artikel:

 

Nieuws: Kom kennismaken met geocaching op 21 oktober (14-9-2007)

Op 21 oktober, na afloop van de Ledenvergadering, kun je kennismaken met Geocaching.

 

Iedereen kent natuurlijk de GPS als wegwijzer in de auto, maar er zijn ook GPS-en waarmee je kunt wandelen en een schat kunt zoeken. Een combinatie van wandelen en schat zoeken wordt geocaching genoemd. Overal op de wereld vindt je geocaches en overal op de wereld zijn mensen die veel plezier beleven aan deze activiteit. Vooral kinderen vinden het erg leuk om te doen, maar ook volwassenen lopen graag een “cachje”. De schat is meestal opgeborgen in een (munitie) kistje. De deelnemers stoppen daar kleine hebbedingetjes (goodies) in en halen er dingen die ze leuk vinden uit.

 

Speciaal voor AlmereSnoW hebben wij een schat verborgen, die je met behulp van de GPS kunt gaan zoeken. Er zitten ook goodies in, die je er uit mag halen. Je hoeft er niets in te stoppen!

 

We leggen je uit hoe de GPS werkt en dan wordt je, in groepjes, op pad gestuurd. Het gaat hier om een wandeling, dus je hoeft je nordic walking stokken niet mee te nemen. De wandeling zal ca. 3 kilometer zijn, zal (afhankelijk van je puzzelinstinct) ongeveer anderhalf uur duren en loopt door het bos.

 

Familieleden zijn bij dit evenement van harte welkom!

 

De kosten voor dit evenement bedragen EUR 5,-- p.p. ter plekke te voldoen (ook voor introducés). Dit bedrag is voor het gebruik van de GPS en de consumpties.

 

Laat via het activiteitenoverzicht even weten of je mee komt doen, zodat we voldoende koffie en GPS-en kunnen regelen.

 

Als je familie meeneemt laat dat dan even via info@almersnow.nl weten.

 

Wil je meer weten over geocaching, kijk dan op www.geocaching.nl

 

Ik vind het natuurlijk geweldig dat geocaching op zon manier reclame krijgt, maar wat mij opvalt is het volgende:

 

Speciaal voor AlmereSnoW hebben wij een schat verborgen, die je met behulp van de GPS kunt gaan zoeken. Er zitten ook goodies in, die je er uit mag halen. Je hoeft er niets in te stoppen!

 

Juist op het moment dat we sterk het "trade even" aan het promoten zijn..

 

Wat is jullie mening hierover?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er zijn meerdere bedrijven die iets organiseren wat met geocaching te maken heeft voor bijvoorbeeld personeelsuitstapjes. Het zijn dus commerciële caches die NOOIT door .com worden goedgekeurd. Omdat het een éénmalig gebeuren is (volgens mij) is het "trade even" princioe hier niet van toepassing.

 

Mijn mening: zoalng ik/wij er geen last van hebben, laat ze lekker hun gang gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...