Spring naar bijdragen

Welke soort caches doet men graag


team wolfje

Welke soort caches  

183 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke soort caches doe je graag

    • Multi
      144
    • traditional
      26
    • mystery
      13
    • micro
      0
    • nano
      0


Aanbevolen berichten

Op het moment dat ik dit bericht toevoeg, hebben mijn vrouw en ik 9 caches gevonden. Nl. 5 traditionals, 3 multi's en 1 virtual. Wij zijn dus nog helemaal nieuw met deze hobby. Qua ervaringen kunnen wij dus nog niet echt veel vertellen, maar hierbij onze mening:

De traditionals zullen niet onze favoriete caches worden. Tuurlijk, ook wij zullen ze van tijd tot tijd blijven zoeken. Voor de afwisseling en om de 'zoekervaring' te vergroten.

Wij vonden tot nu toe vooral de multi's die wij hebben gedaan heel erg leuk. Het is de uitdaging van deze caches waardoor ze zo'n aantrekkingskracht hebben. De combinatie van voorbereiding thuis, het buiten bezig zijn, de opdrachten goed zien uit te voeren, soms op een andere manier denken om iets op te lossen en dan uiteindelijk de grote voldoening als je het goed weet af te ronden met de vondst van de cache. Geweldig! En passant kom je in prachtige omgevingen en leer je ook nog (veel) dingen.

Thuis hebben wij ook al op de pc naar enkele mysterie's gekeken, maar hier in de praktijk nog niets aan kunnen doen. Maar dat zal niet zo lang meer duren. Op basis van wat wij tot nu toe hiervan gezien hebben, denken wij dat we die ook erg leuk zullen gaan vinden.

 

Snel stijgen in het klassement met gevonden caches zal bij ons waarschijnlijk niet gebeuren, maar daar is het ons ook niet om te doen. Het gaat ons om het plezier in het cachen en wij denken die vooral te vinden in de multi's en mysterie's.

 

Trouwens, erg knap hoor hoe de multi's die wij gedaan hebben in elkaar gezet zijn. Daar kan je alleen maar bewondering voor hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...