Spring naar bijdragen

markeren caches


flippo

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Als je bij een cache rechts boven in het menu kijkt staat er de keuze watch this listing ofzo.

 

Als je daar op klikt, komt die cache op je watchlist. Die kan je weer bekijken vanaf my account.

 

Zo kun je (volgens mij onbeperkt) caches én coins en tb's watchen.

 

Hoop dat dit is wat je bedoeld. Succes ermee!

 

groetjes GeoVlinder

 

ps Je hoeft niet het hele forum te lezen als je iets zoekt, daar heb je de zoekfunctie voor!

bewerkt door GeoVlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is dat niet helemaal wat bedoelt wordt, alhoewel het een manier is. Op deze wijze krijg je nml van elke cache in je watchlist een mailtje, als er een logje wordt geschreven. Dat lijkt mij niet de bedoeling van de vraagsteller. Of er een andere methode is weet ik eigenlijk niet zo. Ik doe het middels het programma GSAK, waarin ik alle caches van Nederland heb staan. Ik markeer de nog op mijn verlanglijstje staande cache en maak hiervan een aparte database.

Wellicht zijn er nog andere manieren. leer ik ook nog eens wat :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voor de geest halen of de optie bookmark alleen voor premiummembers is, of ook voor "gewone" members. Ben namelijk vanaf dag 1 premiummember (chartermember), maar anders is de optie om alle caches die je ooit wilt gaan doen, in een bookmark te zetten. Je kunt verschillende bookmarks aanmaken en je kunt aanvinken of je van deze caches in de bookmark wel of geen mailtje wilt ontvangen als er iets op gepost wordt. (per bookmark is dat aan/uit te vinken).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voor de geest halen of de optie bookmark alleen voor premiummembers is, of ook voor "gewone" members. Ben namelijk vanaf dag 1 premiummember (chartermember), maar anders is de optie om alle caches die je ooit wilt gaan doen, in een bookmark te zetten. Je kunt verschillende bookmarks aanmaken en je kunt aanvinken of je van deze caches in de bookmark wel of geen mailtje wilt ontvangen als er iets op gepost wordt. (per bookamrk is dat aan/uit te vinken).

 

Dat is een premium member feature.

bewerkt door Malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je op een willekeurige cachepagina staat kun je rechts boven aanklikken "Bookmark listing"

Dan krijg je de mogelijkheid om de cache op te slaan als Bookmark. Je moet dan ook een categorie aanmaken, b.v. "to do-list". Dat wijst zich vanzelf.

In je profiel kun je op het tabblad Bookmark Lists je lijstje dan terugvinden.

 

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je op een willekeurige cachepagina staat kun je rechts boven aanklikken "Bookmark listing"

Dan krijg je de mogelijkheid om de cache op te slaan als Bookmark. Je moet dan ook een categorie aanmaken, b.v. "to do-list". Dat wijst zich vanzelf.

In je profiel kun je op het tabblad Bookmark Lists je lijstje dan terugvinden.

 

Succes.

 

Zie bericht 5 en 6 :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via mijn "cachekaart" kan ik zien welke caches ik nog kan lopen. Kan je allemaal naar eigen inzicht instellen.

Selecteer ik op die kaart een cache, die me wel wat lijkt, dan zet ik hem gewoon in een mapje onder bladwijzers van mijn brouwser (Mozilla Firefox). Ook nog onder te verdelen in plaats, regio enz. Er is zelfs per cache wat text aan toe te voegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...