Track_leader Geplaatst 15 oktober 2007 Share Geplaatst 15 oktober 2007 (bewerkt) zowel met ff als ie zie ik de button nieuwe caches niet. De link in het midden kader werkt echter wel. oja gc.nl natuurlijk meer mensen die dit hebben? heb de cache al gecleared en temp internet bestanden weggegooid Thanks 15 oktober 2007 bewerkt door Track_leader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Guppie Geplaatst 15 oktober 2007 Share Geplaatst 15 oktober 2007 hier op mijn werk draaien we met ie en alle knoppen beschikbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 15 oktober 2007 Share Geplaatst 15 oktober 2007 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 15 oktober 2007 Auteur Share Geplaatst 15 oktober 2007 Dat is 'by design'. Ik ben aan het proberen het menu links wat overzichtelijker te maken, en de link met nieuwe caches staat alleen op de voorpagina in het menu, en daar staat die ook al boven aan de pagina. Ook wil ik de informatie op de voorpagina beter op 1 pagina proberen te krijgen (so far nog weinig succes) en allerlei zaken als 'verberg een cache', 'faq/vvv', 'reviews' proberne op 1 pagina met als link 'cache info' te krijgen. Thanks Xaa, duidelijke uitleg, begon ff te twijfelen dat er iets mis was aan mijn kant goed initiatief om de page is simpler en toegangkelijker te maken JOhn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Draghkar Geplaatst 16 oktober 2007 Share Geplaatst 16 oktober 2007 Ik vindt de nieuwe voorpagina er toch wel overzichtelijker uit zien.. Xaa Bedankt voor deze aanpassingen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden