Spring naar bijdragen

GPS uit Duitsland met Ebay


janijs

Aanbevolen berichten

Via Ebay zag ik dat er een nieuwe GPS tegen opbod wordt verkocht bij een grote powerseller (score 99,9% positief). Ze bieden de gps apart op 2 manieren aan, een exemplaar voor ca. 200 euro en een exemplaar tegen opbod. Dit exemplaar is verleden week 2 keer tegen opbod verkocht voor rond de 140-150 euro. Daarom mijn vraag of dit ook betekent dat je er zeker van kunt zijn dat als je de hoogste bieder bent dat je hem dan voor dit bedrag kunt kopen (heb nog geen ervaring met Ebay). Als hij overal minstens 200 euro kost dan maakt zo'n winkel er toch dik verlies op? :lol1:

 

Ik ben benieuwd hoe het zit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik koop regelmatig op Ebay; als je de hoogste bieder bent, krijg je het object voor het door jou geboden bedrag.

Let wel op verzendkosten!

Je kunt de aanbieder ook mailen met de vraag wat de verzendkosten zijn, als die er voor Nederland niet bij staan.

Kopen via Ebay is leuk, zeker bij een adres met een hoge positieve feedback!

Succes met het bieden.

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik koop regelmatig op Ebay; als je de hoogste bieder bent, krijg je het object voor het door jou geboden bedrag.

Let wel op verzendkosten!

Je kunt de aanbieder ook mailen met de vraag wat de verzendkosten zijn, als die er voor Nederland niet bij staan.

Kopen via Ebay is leuk, zeker bij een adres met een hoge positieve feedback!

Succes met het bieden.

Antarctica

 

Kijk dat maakt me al zekerder. Ik ga het gewoon maar eens proberen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee, dat zou kunnen. Ik weet dat US models zonder alle toeslagen en verzendkosten inderdaad goedkoper zijn. Maar die US models zijn toch te patchen?

 

Ik zit ook via Ebay naar US modellen te kijken. Ik dacht in mijn simpelheid "map van Nederland erin". Maar dat werkt blijkbaar niet zo simpel. Wat moet je pathen dan? Geldt dit dan ook voor andere modellen dan US? Kan ik dus wel een UK uf Duits model kopen en Nederlandse kaarten erop zetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[ik zit ook via Ebay naar US modellen te kijken. Ik dacht in mijn simpelheid "map van Nederland erin". Maar dat werkt blijkbaar niet zo simpel. Wat moet je pathen dan? Geldt dit dan ook voor andere modellen dan US? Kan ik dus wel een UK uf Duits model kopen en Nederlandse kaarten erop zetten?

 

In toestellen uit de VS zit een Amerikaanse basemap (natuurlijk wel afhankelijk van het toestel), je kunt hier meestal zonder veel problemen en als je toestel het toelaat een andere kaart inladen. De extra kaart komt dan in je geheugen; de basemap blijft bestaan....Met Garpatch kun je toestel omzetten in een toestel met een NL menu. Gebruik de zoekfunctie maar eens: dan kom je het wel tegen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...