Spring naar bijdragen

Log in archive wordt geteld


De Armadillo's

Aanbevolen berichten

Laatst heb ik bij een TB drop in een van onze eigen caches, deze in de eerste instantie als een Log vermeld i.p.v. een Write Note. Dit heb ik later hersteld (dacht ik) d.m.v. het deleten van de Log en deze opnieuw als Write Note te loggen.

 

Sindsdien geeft gc.nl een find te veel aan. Dit wordt veroorzaakt door de dubbele found. Als ik deze tweede found in mijn overzicht aanklik, dan staat vermeld dat deze gearchived is. Hoe kan ik dit correct herstellen?

 

Bij voorbaat dank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Laatst heb ik bij een TB drop in een van onze eigen caches, deze in de eerste instantie als een Log vermeld i.p.v. een Write Note. Dit heb ik later hersteld (dacht ik) d.m.v. het deleten van de Log en deze opnieuw als Write Note te loggen.

 

Sindsdien geeft gc.nl een find te veel aan. Dit wordt veroorzaakt door de dubbele found. Als ik deze tweede found in mijn overzicht aanklik, dan staat vermeld dat deze gearchived is. Hoe kan ik dit correct herstellen?

 

Bij voorbaat dank!

 

Even een duwtje gegeven.

 

Volgens mij is het nu bij beide 218.

 

Gewoon afwachten had ook geholpen, maar dat duurt soms een paar dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst heb ik bij een TB drop in een van onze eigen caches, deze in de eerste instantie als een Log vermeld i.p.v. een Write Note. Dit heb ik later hersteld (dacht ik) d.m.v. het deleten van de Log en deze opnieuw als Write Note te loggen.

 

Sindsdien geeft gc.nl een find te veel aan. Dit wordt veroorzaakt door de dubbele found. Als ik deze tweede found in mijn overzicht aanklik, dan staat vermeld dat deze gearchived is. Hoe kan ik dit correct herstellen?

 

Bij voorbaat dank!

 

Even een duwtje gegeven.

 

Volgens mij is het nu bij beide 218.

 

Gewoon afwachten had ook geholpen, maar dat duurt soms een paar dagen.

 

Mooi, bedankt voor de snelle service.

Mijn verkeerde aktie was trouwens al van 30 september :P en een een Corrigeer Logs hielp ook al niet ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatst heb ik bij een TB drop in een van onze eigen caches, deze in de eerste instantie als een Log vermeld i.p.v. een Write Note. Dit heb ik later hersteld (dacht ik) d.m.v. het deleten van de Log en deze opnieuw als Write Note te loggen.

 

Sindsdien geeft gc.nl een find te veel aan. Dit wordt veroorzaakt door de dubbele found. Als ik deze tweede found in mijn overzicht aanklik, dan staat vermeld dat deze gearchived is. Hoe kan ik dit correct herstellen?

 

Bij voorbaat dank!

 

Even een duwtje gegeven.

 

Volgens mij is het nu bij beide 218.

 

Gewoon afwachten had ook geholpen, maar dat duurt soms een paar dagen.

 

Begrijp ik het goed?

Als ik een foundlog verwijder en ik maak een nieuwe foundlog dan heb ik dus 2 founds op 1 cache?

:) Ik heb vandaag 2 foundlogs verwijderd en 2 nieuwe gamaakt omdat ik de tb's niet aan de cache kon hangen (een NOTE had de oplossing geweest, maar dat bedacht ik me later pas. :blush: ) Ik heb al eens eerder een found verwijderd en daarvoor een nieuwe gemaakt. Als ik dit eerder had geweten dan had ik het allemaal anders gedaan...

 

Maarre uiteindelijk krijg je dus, met wat geduldig afwachten, toch een correctie en kloppen de founds weer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Begrijp ik het goed?

Als ik een foundlog verwijder en ik maak een nieuwe foundlog dan heb ik dus 2 founds op 1 cache?

:) Ik heb vandaag 2 foundlogs verwijderd en 2 nieuwe gamaakt omdat ik de tb's niet aan de cache kon hangen (een NOTE had de oplossing geweest, maar dat bedacht ik me later pas. :blush: ) Ik heb al eens eerder een found verwijderd en daarvoor een nieuwe gemaakt. Als ik dit eerder had geweten dan had ik het allemaal anders gedaan...

 

Maarre uiteindelijk krijg je dus, met wat geduldig afwachten, toch een correctie en kloppen de founds weer?

 

Nee, dat begrijp je niet goed.

Als je een foundlog verwijdert, heb je een found minder.

Als je een foundlog plaatst, heb je een found meer.

Zo werkt het en niet anders.

 

De verwarring komt als je op geocaching.nl gaat kijken. Daar staat soms wat anders. :w00t2:

 

Onthoud goed: de enige echte aantallen staan op geocaching.com.

 

Moeilijk? Lees eventueel dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...