Travel Wolf Geplaatst 2 oktober 2007 Geplaatst 2 oktober 2007 Hallo allen, Ik ben bezig met mijn 1e eigen cache. Nu weet ik dat er standaard teksten te downloaden zijn die je in de cache kan stoppen voor mensen die hem per ongeluk vinden. Ik ben ze wel al tegen gekomen. Van die teksten van: "Wat doet dit bakkie hier???" Maar tja... ik kan ze niet terug vinden... Waar staan goede voorbeelden???
Martijn&Martine Geplaatst 2 oktober 2007 Geplaatst 2 oktober 2007 (bewerkt) Rechts onder op de volgende pagina staan verschillen stash-notes. Succes ermee! 2 oktober 2007 bewerkt door Martijn&Martine
ET4FR & CO Geplaatst 2 oktober 2007 Geplaatst 2 oktober 2007 Hallo allen, Ik ben bezig met mijn 1e eigen cache. Nu weet ik dat er standaard teksten te downloaden zijn die je in de cache kan stoppen voor mensen die hem per ongeluk vinden. Ik ben ze wel al tegen gekomen. Van die teksten van: "Wat doet dit bakkie hier???" Maar tja... ik kan ze niet terug vinden... Waar staan goede voorbeelden??? Bij de .com side, onder hide and seek caches staan rechts in een heleboel talen het gevraagde. Succes
Bloodwoosj Geplaatst 2 oktober 2007 Geplaatst 2 oktober 2007 Hallo allen, Ik ben bezig met mijn 1e eigen cache. Nu weet ik dat er standaard teksten te downloaden zijn die je in de cache kan stoppen voor mensen die hem per ongeluk vinden. Ik ben ze wel al tegen gekomen. Van die teksten van: "Wat doet dit bakkie hier???" Maar tja... ik kan ze niet terug vinden... Waar staan goede voorbeelden??? Kijk eens bv hier voor een Microsoft Word versie, of hier voor een PDF-file Greetz en succes met uw eerste cache, Bloodwoosj
Travel Wolf Geplaatst 2 oktober 2007 Auteur Geplaatst 2 oktober 2007 Bedankt! Hier kan ik weer mee verder!
Wilxlii Carrotte Geplaatst 2 oktober 2007 Geplaatst 2 oktober 2007 Hallo allen, Ik ben bezig met mijn 1e eigen cache. Nu weet ik dat er standaard teksten te downloaden zijn die je in de cache kan stoppen voor mensen die hem per ongeluk vinden. Ik ben ze wel al tegen gekomen. Van die teksten van: "Wat doet dit bakkie hier???" Maar tja... ik kan ze niet terug vinden... Waar staan goede voorbeelden??? Kijk eventueel ook hier.
Aanbevolen berichten