Spring naar bijdragen

switchen tussen topo en citynavigator


Aanbevolen berichten

Ik weet dat het al eerder behandelt is op het forum, maar kan het met de zoekfunctie niet terug vinden.

Sinds kort heb ik een 60CSx, ik heb nu topo nl erop gezet, en nu wil ik de citynavigator er ook opzetten (wil eigenlijk alleen de benelux er hiervan aanvinken). Nu weet ik nog dat ik vorig jaar voor mijn dochter 60C, een tooltje heb gedownload om bv eerst citynavigator te gebruiken en daarna over te schakelen op topo.

Heb je dat tooltje nog steeds nodig of hoeft dat bij de 60CSx niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Elisa,

 

Een speciaal tooltje heb je niet nodig. Zorg dat je op het kaartscherm staat van je 60 CSx, kies <menu>, kies <instellen kaart>, kies <menu>, je kunt nu onderaan in het menu kiezen wat je wil verbergen(hiden) of tonen.

 

Dit is één van de mogelijkheden om te "switchen" tussen de kaarten.

 

Suc6 :)

Papyrus.

bewerkt door papyrus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet dat het al eerder behandelt is op het forum, maar kan het met de zoekfunctie niet terug vinden.

Sinds kort heb ik een 60CSx, ik heb nu topo nl erop gezet, en nu wil ik de citynavigator er ook opzetten (wil eigenlijk alleen de benelux er hiervan aanvinken). Nu weet ik nog dat ik vorig jaar voor mijn dochter 60C, een tooltje heb gedownload om bv eerst citynavigator te gebruiken en daarna over te schakelen op topo.

Heb je dat tooltje nog steeds nodig of hoeft dat bij de 60CSx niet.

 

Volgens mij bij kaart instellingen kun je de ene map op hidden zetten. Dit werkt bij de 60csx en bij de legend cx. Ik heb er veel plezier van. Heb de gewone kaart vaak op hidden en de topo op tonen. Je moet wel genoeg werkruimte op je kaartje houden. Ik heb een kaartje van 2G en had er teveel mappen opgezet en toen werkte dit niet meer op de gps.

 

en toen waren papyrus en ik tegelijk

bewerkt door Tornado Bram
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...