Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
[Als je toch met alle geweld een Franse cache wilt plaatsen, zou je een nieuwe login kunnen aanmaken, woonkoordinaten plaatsen in het gebied van de cache en klaar is Kees.

Hier valt natuurlijk over na te denken. :thumbup:

Je zult dan ook een email adres moet hebben met de achtervoeging .fr of een internationaal adres zoals hotmail of gmail.

Als echter de approver er achterkomt vanaf welk IP adres je emailt en hij herkent dit als Nederlands, dan ga je als nog nat! :beerchug:

Het is gewoon niet volgens de spelregels en je benadeelt gegeven moment een andere geocacher, omdat je niet ieder moment van het jaar onderhoud kunt plegen als de cache verdwenen blijkt te zijn.

bewerkt door JandeBeHanger
ReizenReizen

Geplaatst
Als echter de approver er achterkomt vanaf welk IP adres je emailt en hij herkent dit als Nederlands, dan ga je als nog nat! :thumbup:

Het is gewoon niet volgens de spelregels en je benadeelt gegeven moment een andere geocacher, omdat je niet ieder moment van het jaar onderhoud kunt plegen als de cache verdwenen blijkt te zijn.

Ach Henk je kan ook aangeven dat deze regels net zo lek zijn als een zeef, een e-mail adres is zo klaar een IP adres heb je ook zo als je een beetje nadenkt, dus met ander woorden je hebt zo ook een cache in het buitenland geplaatst en goedgekeurd.

En in jou bewoording ga ik dus een cache plaatsen in het buitenland en dit niet volgens de spelregels doe, nou ik kan je gerust stellen ik plaats dus helemaal geen cache in het buitenland in ga ze alleen maar zoeken maar ik wil er wel mee aangeven dat dit heel gemakkelijk te omzeilen is deze regel van .com.

Gr Twinlife :beerchug:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...