weedboer Geplaatst 4 september 2007 Geplaatst 4 september 2007 Hoi allemaal, ik ben op zoek naar leuke ideeën (of eerder foto's) van leuke waypoints. Op dit moment ben ik begonnen met de voorbereidingen van een eigen multi, maar ik zou meer willen dan alleen maar de alledaagse tags die op verkeersborden of aan de onderkant van zitbankjes gekleefd worden. Kunnen jullie mij helpen met foto's van de leuke, maar vooral originele waypoints? Let op: ik ben niet op zoek naar originele cachecontainers of iets dergelijks, maar weldegelijk tussenpunten voor een multi-cache. Bedankt op voorhand! Hans ps: een voorbeeldje vind je hier, maar dat kan ik niet gebruiken, want het ligt te dicht bij mijn multi...
De Roode Loper Geplaatst 4 september 2007 Geplaatst 4 september 2007 Gebruik gewoon de dingen die er al zijn, zoals info-borden, paaltjes, anwbpaddo's etc.
weedboer Geplaatst 4 september 2007 Auteur Geplaatst 4 september 2007 wel, dat is nu net wat ik zou willen vermijden. Maar als het niet anders kan (zoals in sommige situaties) dan moet het wel. Anderzijds denk ik dat er altijd wel alternatieven zijn, maar je moet erop komen. Vandaar de oproep. Toch bedankt voor het meedenken! Hans
De Oliva's Geplaatst 4 september 2007 Geplaatst 4 september 2007 Ik heb wel eens meegemaakt (op een vlak stuk Nederland met rondom kleine dorpjes) "als je hier rondom je kijkt, hoeveel kerktorens zie je dan"? Weer eens wat anders dan: tel de spijlen in het hek/ het aantal paaltjes
Team WilP Geplaatst 4 september 2007 Geplaatst 4 september 2007 (bewerkt) In plaats van namaken van reeds bestaande waypoints kun je ook iets nieuws verzinnen. Ideeën kun je volop opdoen door een aantal caches te lopen met leuke waypoints. Lees de logs van caches, vaak wat meer sterren en of voorzien van een of meerdere Geo D'Ors Dat is ook niet voor 100% een graadmeter maar geeft wel een redelijke indicatie. Ga anders eens op Bedevaart, of de MI serie in de omgeving Diessen. Afijn ongetwijfeld zullen er nog vele andere caches te benoemen zijn. Foto's zie ik niet graag verschijnen dat zouden dan spoilers zijn voor diegene die die caches die nog niet gelopen heeft. Of die foto's moeten via een PM verstuurd worden 4 september 2007 bewerkt door wilp
Gast Team_Maju Geplaatst 4 september 2007 Geplaatst 4 september 2007 bedevaart is zeker een cache met originele wp's , net als baronie van cranendunc en kerkenpad14:toen was het donker, ET phone home, en zo zullen er nog legio zijn. Gewoon om je heenkijken en je doet vanzelf leuke ideetjes op.
Team Aragorn Geplaatst 4 september 2007 Geplaatst 4 september 2007 Ik heb wel eens meegemaakt (op een vlak stuk Nederland met rondom kleine dorpjes) "als je hier rondom je kijkt, hoeveel kerktorens zie je dan"? Weer eens wat anders dan: tel de spijlen in het hek/ het aantal paaltjes Wel gevaarlijk hoor, als het mistig is heeft de cacher een probleem! Wat ik zelf wel grappig vond was dat we ooit bij een cache paaltjes van een energiebedrijf zagen waarop de code begon met 'WP'. In dezelfde categorie: een lantaarnpaal met nummer 461 - geen bordje van WvS en dan toch dat getal ... Groetjes, Fangorn.
t-bones Geplaatst 4 september 2007 Geplaatst 4 september 2007 Een coördinaat in een plastic buisje, die in de omgevouwen rand van een verkeersbord of straatnaambord lag... En je kunt ook nog altijd een bordje met een coördinaat op een listige plek schroeven. Je staat er versteld van hoeveel cachers zich toch nog suf zoeken naar zo'n bordje. Gewoon op een veldkei schrijven met een watervaste viltstift en op de kop wegleggen gaat ook prima... Magnetisch kun je ook allerlei grappige dingen doen. Ik ken er zelfs een die -als je weet waar hij zit- enorme opvalt voor iedereen, maar prachtig opgaat in het ding waar hij (magnetisch) op staat, het lijkt of hij daarbij hoort. Ik heb er drie keer naar gezocht, terwijl het ding in het volle zicht stond- uiteindelijk wees iemand hem aan. Eigenlijk is alles goed, als het maar niet opvalt en weerbestendig is. Erik
Aanbevolen berichten