Sterna Geplaatst 23 augustus 2007 Share Geplaatst 23 augustus 2007 Een gerelateerde vraag, over caches bekijken in GE. In 4.1 en ook nu in 4.2 heb ik geregeld de melding 'You have exceeded the allowed views for the day' wanneer ik die dag voor het eerst GE open. Ik heb dan dus zeker niet al 200 keer een view gehad. Wat kan ik daar aan doen, wie weet een oplossing? Dank alvast! Sjoerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ringeling Geplaatst 24 augustus 2007 Share Geplaatst 24 augustus 2007 (bewerkt) Inderdaad nog steeds de gele pinnetjes. Ook als je inzoomt. Soms floepen bij inzoomen even de gewone oranje en groene cache symbooltjes voorbij en veranderen ze vrijwel meteen in de gele pinnetjes. Jammer want het was juist zo handig om het verschil tussen de soorten caches te kunnen zien. Ik hoop dat iemand er wat op weet. Open de Geocache browser in GE, via de link in 'My account' Dan eerst voldoende inzoomen in GE (minder dan 500 miles) in het gebied wat je wilt zien. In het linker menublok 'Places', onderaan staat Geocaching.com network KML. Links naast het vinkje staat een + Wanneer je op de + klikt, zie je daaronder een submenu, met de verschillende type caches. Als je nu het vinkje voor een bep. type uitvinkt, blijven alleen de andere types in beeld in GE. 24 augustus 2007 bewerkt door Ringeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden